۲۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۲۳۰۱۱
عضو هیأت رییسه مجلس:

شکوه راهپیمایی 22 بهمن، اثبات ولایت مداری در میدان عمل بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، بالندگی و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.
محمدحسين فرهنگي، عضو هيئت رئيسه مجلس
محمدحسین فرهنگی، عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن مردم تبریز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دارای اثرات بسیاری در عرصه بین‌المللی بوده و است.

وی با بیان این که دشمنان سال ها است که شرایط داخلی کشور را رصد می کنند، افزود: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، بالندگی و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند و با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ولایت مداری را در عمل اثبات کردند.

فرهنگی ادامه داد: سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نشانگر بیش از سه دهه اقتدار و شایستگی، ایستادگی و خوداتکایی ملت بزرگ ایران است که در همه برهه‌های زمانی با صلابت و افتخار در مقابل کفر و استبداد جهانی ایستادگی کردند.

نماینده مردم تبریز در مجلس خاطرنشان کرد: راهپیمایی پرشور و حماسی مردم سراسر کشور در بیست و دوم بهمن نمایشی از اتحاد امت اسلامی و پاسخی به توطئه‌‌های کور دشمنان قسم خورده بود تا بدانند ملت همیشه در صحنه بیشتر و قوی‌تر از گذشته در تحقق آرمان‌های نظام ایستاده اند.

عضو هیأت رییسه مجلس در بخش دیگری از سخنان خود بیداری امت اسلامی را از ثمرات راهپیمایی های پرشور 22 بهمن و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی هموراه و در هر مقطع تاریخی با حضور در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، وفاداری و پایبندی خویش به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را نشان داده اند.

وی در ادامه مشارکت بالای سیاسی مردم در انتخابات آینده مجلس را لبیک به ندای ولی فقیه زمان دانست و خاطرنشان کرد: ملت سرافراز ایران همچون راهپیمایی 22 بهمن با حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات 12 اسفند بار دیگر بر ولایتمداری خود تأکید خواهند کرد./935/ت302/س
ارسال نظرات