۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۳۰۴۶

برگزاری نمایشگاه کتاب در حوزه علمیه مجتهدی تهران

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت ایام الله دهه فجر نمایشگاه و فروشگاه کتاب در حوزه علمیه آیت الله مجتهدی تهران برگزار شد.
كتاب
سعید بلوکی، مسؤول برگزاری نمایشگاه کتاب حوزه علمیه آیت الله مجتهدی تهران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب ویژه طلاب استان تهران در این حوزه علمیه خبر داد.

وی گفت: این نمایشگاه کتاب که به صورت خودجوش از سوی طلاب حوزه علمیه مجتهدی تهران بر پا شده است، از 15 بهمن آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد داشت و کتاب های ارائه شده در این نمایشگاه با 40 درصد تخفیف به طلاب استان تهران ارائه خواهد شد.

بلوکی ابراز داشت: در این نمایشگاه کتاب، کتاب هایی با موضوعات تاریخ انقلاب و ایران، ادبیات فارسی، سیره شهدای هشت سال دفاع مقدس، کتب مذهبی و اسلامی از کتاب های حدیثی، اخلاقی، فقهی، تاریخ اسلام، کلام و مهدویت به طلاب ارائه شده است.

وی اظهار داشت: کتاب های یاد شده از انتشارات مختلفی از جمله منیر، دلیل ما، دارالکتب، آدینه سبز، دارالحدیث، بوستان کتاب، مسجد جمکران، جامعه مدرسین و انصاری در این نمایشگاه ارائه شده است.

مسؤول برگزاری نمایشگاه کتاب حوزه علمیه مجتهدی تهران، در موضوع هدف از برگزاری این نمایشگاه گفت: در این دوران که هجمه فرهنگی شدیدی از سوی دشمنان اسلام به خصوص از سوی کشورهای غربی در کشور صورت گرفته، نشر معارف اهل بیت(ع) یکی از فعالیت های مهمی است که از سوی طلاب باید به مردم ارائه شود و هدف از این نمایشگاه تغذیه مناسب علمی طلاب برای به انجام رساندن این رسالت است./956/پ202/س

ارسال نظرات