۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۲۳۱۱۳
امام جمعه میانه:

استقامت در راه توحید ویژگی اصلی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه میانه استقامت در راه توحید را ویژگی اصلی ملت ایران دانست و گفت: مصداق روحیه توحیدی ملت رأی بیش از 98 درصدی به اسلامیت نظام بود.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حامدی، امام جمعه میانه، امروز در یادواره شهدای زینبیه و ثارالله این شهر که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، استقامت در راه توحید را ویژگی اصلی ملت ایران دانست و اظهار داشت: مصداق روحیه توحیدی ملت ایران رای بیش از 98 درصدی به اسلامیت نظام بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران در 33 سال گذشته با اعتقاد به وعده الهی در راه حفظ این نظام از هیچ تلاشی دریغ نکردند و با وجود این که سال ها تحت فشار تهدید، تحریم، فتنه و توطئه های مختلف بوده اند، کمر خم نکرده و در راه حق مبارزه را ادامه داده اند.

حجت الاسلام حامدی افزود: این ملت در راه عقیده و هدفش حتی در برابر ناجوانمردانه ترین و کم سابقه ترین جنایات مقابله کرده، دانش آموزان نیز از کینه و عداوت این دشمن در امان نمانده اند و ما باید ندای مظلومیت این ملت مقاوم را به گوش جهانیان برسانیم.

امام جمعه میانه ادامه داد: دنیای مدعی تمدن و مدعیان حقوق بشر از هیچ جنایتی دریغ نکرده اند ولی اثرات حرکت و ایستادگی ما، بیداری اسلامی در جهان و رسوایی استکبار است، ترور دانشمندان عرصه های از جنایت های این مستکبران است که باید به گوش جهانیان رسانده شود تا دنیا بداند آنها اهل هیچ منطق و مذاکره ای نیستند.

همچنین اصلانی، مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در سخنانی اظهار داشت: حق مداران باید همیشه بصیرت پیشینه داشته باشند نه پسینه که موجب تاسف شود، بصیرت پیشینه است که می تواند جلوی توطئه ها و فتنه ها را بگیرد.

وی با بیان این که آمریکا دنیا را به زغم خود می خواست تبدیل به دهکده ای جهانی با کدخدایی خود و فرهنگ آمریکایی کند، گفت: انقلاب اسلامی که در پناه اسلام ناب محمدی به پیروزی رسید، پایه های فرهنگ غربی را درهم شکست.

اصلانی ادامه داد: استکبار و ایادی غربی با تهدیدات و دروغ پردازی ها می خواهند افکار عمومی را به سمت خود منعطف کنند؛ ولی انقلاب اسلامی طومار فرهنگ غربی را در هم پیچید و چهره پلید آمریکا و دیگر استعمارگران را بر همه آشکار کرد.

وی گفت: حق مداران باید آگاه باشند که چه آینده ای پیش رو است و چگونه باید آن را بسازند، مردم حق طلب ایران اسلامی باید مراقب فضاسازی ها، دروغ پردازی ها و تلقین احساسات ناامیدانه دشمن باشند، امروز ضرورت تداوم انقلاب اسلامی حضور در همه صحنه ها است که می تواند دشمن را ناکام کند./935/پ202/س
ارسال نظرات