۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۲۳۴۱۹

یادواره شهدای روحانی شهرستان میانه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ یادواره 24 شهید روحانی و طلبه شهرستان میانه همزمان با پنجمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام رفعت الله حامدی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
يادواره شهداي روحاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ناصر حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی امروز در یادواره 24 شهید روحانی و طلبه میانه که همزمان با گرامیداشت پنجمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام رفعت الله حامدی امام جمعه فقید این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ضامن تداوم ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که دستاوردهای نظام اسلامی همه در سایه مجاهدت شهدا و ایثارگران محقق شده است، خاطر نشان کرد: بایستی بیش از گذشته شان و منزلت شهیدان، به ویژه شهدای طلبه و روحانی در جامعه شناسانده شود، صرف برگزاری یادواره ها برای آشنایی نسل جوان کافی نیست.

امام جمعه اهر با تاکید بر اینکه ادامه راه و آرمان شهدا رمز مقابله با توطئه های مختلف دشمنان است، ادامه داد: شهدای روحانی در جبهه های حق علیه باطل همواره پیشتاز بوده و با بصیرت بخشی و روشنگری در کنار ایثارگری، همگام با اقشار مختلف مردم در خط مقدم جبهه به ندای امام راحل (ره) لبیک گفتند تا اسلام احیا شود.

وی با بیان این که شهدای روحانی هم در عرصه های تبلیغی و هم در عرصه های جهادی الگو رزمندگان بودند، تصریح کرد: حقیقت آن است که اگر علما نبودند از دین، استقلال و عزّت خبری نبود، شهدا در راه ولایت و برقراری اصول و ارزش های دینی جهاد کرده و به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

حجت الاسلام حاجی زاده در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تبیین اهمیت و ضرورت حضور پرشور و همگانی در انتخابات مجلس نهم از سوی علما و روحانیان منطقه شد و گفت: حضور چشمگیر مردم در صحنه و رای حداکثری به نامزدهای ولایت مدار، شایسته و اصلح دشمن شکن خواهد بود.

امام جمعه اهر بر انتخاب فرد اصلح با توجه به دیدگاه ها و توصیه های مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: هرکس تقوای بیشتر داشته، دلسوزتر، مردمدارتر و ولایت‌مدارتر باشد، اصلح است، مردم نباید فریب وعده و وعیدهای دروغین عده ای منفعت طلب را بخورند./935/پ202/س
ارسال نظرات