۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۲۳۴۴۹
حجت الاسلام عالی:

هدف جنگ نرم تحریف در عقیده دینی انسان ها است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم به چگونگی جنگ در جوامع امروزه اشاره کرد و بیان داشت: امروزه هدف جنگ بر عقیده و ذائقه های مردم قفل شده است، این جنگ توپ و تانک را نمی‌پذیرد، بلکه ابزار این نبرد ماهواره، سایت های اینترنتی و رسانه ها است.
حجت الاسلام عالي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مسعود عالی، استاد حوزه علمیه قم روزگذشته در سومین یادواره سردار سرلشکر علی هاشمی و 400 شهید حوزه 3 شهری اهواز، در سخنانی اظهار داشت: ما هرچه از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دور می شویم به یادواره های شهدای گرانقدر نیاز بیشتری پیدا می کنیم.

وی در ادامه گفت: در حدیثی از امام باقر(ع) آمده است: « مهدی(عج) بعد از حیرت و سردرگمی مردم در افکار و اعمال دنیوی ظهور خواهد کرد» و این گونه تفکرات در جامعه امروزی به وفور پیدا می شود.

حیرت مردم وابسته بودن به دنیا است

این مبلغ حوزه علمیه افزود: حیرت مردم ناشی از بی بصیرتی، وابسته بودن به دنیا و فعالیت های همه جانبه ی استکبار جهانی بر اعتقادت نوجوانان و جوانان است که مصداق این تهاجم ها همان «جنگ نرم» است.

استاد حوزه علمیه قم با بیان حدیثی از رسول اکرم(ص)، تصریح کرد: در کلام پیامبر(ص) آمده است روزی بر امت من می آید که یکدیگر را امر به منکر و نهی از معروف نمی کنند که شیطان در این برهه از زمان نفوذی بیش از بیش در تفکر و اعمال مردم می کند.

وی با اشاره به این که آخر زمان مرکز فتنه های گوناگون است، ابرازداشت: هر جامعه به دوران ظهور نزدیک تر شود، جنگ های تحمیلی فرهنگی تر خواهد شد.

هدف جنگ نرم عقیده انسان است

حجت الاسلام عالی به چگونگی جنگ در جوامع امروزه اشاره کرد و بیان داشت: امروزه هدف جنگ بر عقیده و ذائقه های مردم قفل شده است، این جنگ توپ و تانک را نمی پذیرد، بلکه ابزار این نبرد ماهواره، سایت ها اینترنت و رسانه ها می باشد.

وی افزود: هر آن چه که می خواهیم فرزندانمان از نماز، روزه، اعمال صالح به آن ها عمل کنند اول باید والدین با جا آورنده باشند که اولین معلم پدر و مادر انسان می باشند.

حجت الاسلام عالی در بخش دیگری از سخنان خود به شهید علی هاشمی اشاره کرد و گفت: شهید هاشمی اسوه دین، تقوا و پیشتاز در دفاع از دین اسلام و انقلاب اسلامی بود./9458/پ202/ص
ارسال نظرات