۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۲۴۰۷۳
امام جمعه شادگان:

انتخابات یک مانور بزرگ سیاسی است

خبرگزاری رساـ امام جمعه شادگان اظهارداشت: حضور حداکثری در انتخابات نشان دهنده پایبندی به اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.
انتخابات انتخابات
حجت‌الاسلام احمد سواری امام جمعه شادگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی یک مانور بزرگ سیاسی است که در جهان از اهمیت زیادی برخوردار است و چشم جهانیان به آن دوخته شده‌است.

وی با تاکید بر این که حضور در انتخابات عالی‌ترین و بارزترین نشانه مقبولیت مردمی هر نظام به ویژه نظام جمهوری اسلامی است خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات نشان دهنده پایبندی به اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام سواری تصریح کرد: انتخابات در واقع مهر تأیید بر نظام جمهوری اسلامی و اندیشه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است و هر بار که مردم در صحنه حاضر می‌شوند اعتماد خود به نظام را به طور رسمی اعلام می‌کنند.

حضور مردم در انتخابات نشان از پایبندی به نظام اسلامی ایران است


وی با اشاره به فتنه‌ 88 ابراز داشت: این فتنه یک جریان طراحی شده و برنامه‌ریزی شده بود و فرصت کم ‌نظیر به دست آمده از مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات دهم ریاست جمهوری را به تهدید تبدیل کرد و هزینه‌های زیادی را بر دوش نظام قرار داد.

امام جمعه شادگانتصریح کرد: فتنه‌ 88 فرصت کم نظیری را که برای ائتلاف و ارتقای جایگاه و موقعیت جمهوری اسلامی در منطقه و نظام بین‌الملل به دست آمده بود تحت‌الشعاع قرار داد اما به یاری خداوند این فتنه با حضور مردم غیور ایران در انتخابات روز 12 اسفند ماه سال جاری به کلی نابود شده و اثری از آثار آن باقی نخواهد ماند./9458/ت303/ص
ارسال نظرات