۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۲۴۴۸۲
فرمانداران خوزستان:

دشمن از حضور پرشور مردم در انتخابات هراس دارد

خبرگزاری رسا ـ فرمانداران خوزستان در گفت و گو با رسا مطرح کردند که دشمن از حضور پرشور مردم در انتخابات هراس داشته و این حضور مردم لحظه به لحظه پررنگ‌تر می‌شود.
انتخابات
عبدالله حسینی فرماندارخرمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، اشتیاق مردم برای حضور در پای صندوق های رای را وصف ناپذیر خواند و اظهار داشت: مردم خرمشهر این بار نیز برگ زرین دیگر بر تاریخ پر افتخار نظام جمهوری اسلامی خواهند افزود.

عبدالله حسینی عوامل اجرایی درگیر کار انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی در خرمشهر را دو هزار نفر 94 نفر ذکر کرد و گفت: 75 شعبه اخذ رای در شهر خرمشهر و 19 شعبه در روستاها استقرار یافته است.

وی در ادامه افزود: علاوه بر این 16 شعبه سیار که 13 شعبه روستایی و سه شعبه شهری است برای جمع آوری آرا مردم خرمشهر فراهم شده است.

حسینی در پایان سخنان خود شمار افراد واجد شرایط رای دادن در انتخابات دوره نهم مجلس در خرمشهر را 110 هزار نفر عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد سه هزار و 700 نفر رای اولی هستند.

گفتنی است خرمشهر یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

دشمن از حضور پرشور مردم در انتخابات هراس دارد

غلامعلی مجدیان معاون فرماندار شوش تصریح کرد: حضور مقتدرانه ملت ایران در انتخابات، دشمن را در اجرای توطئه‌ هایش دچار تزلزل و وادار به عقب ‌نشینی می کند. ملت ایران با بصیرت و آگاهی در حماسه پرشور انتخابات امروز 12 اسفند شرکت و با حضور پرشورخود، ضربه سختی به دشمنان می زند.

وی افزود: مردم انقلابی و شریف ایران با حضور گسترده و پرشور در انتخابات، همواره علاقه مندی و پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام به جهانیان بارها ثابت کرده اند.

مردم آبادان حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد

بهرام ایلخاص‌زاده فرماندار ویژه آبادان پس از انداختن رأی خود به صندوق، گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده دستور شروع انتخابات از اولین ساعات امروز از حدود ساعت پنج صبح کار توزیع صندوق‌ها را شروع کردیم.

وی افزود: تعداد 142 شعبه روستایی و شهری در سراسر شهرستان آماده اخذ رأی از شهروندان آبادانی هستند.

فرماندار آبادان با بیان اینکه نظم و امنیت انتخابات در شهرستان آبادان به طور کامل برقرار خواهد شد تصریح کرد: به یاری خداوند و با هماهنگی‌هایی که با نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج، نیروهای نظارت و بازرسی انتخابات، نمایندگان فرماندار و همچنین اعضای شعب صورت گرفته همه افراد لازم در موعد تعیین شده در محل شعبه‌های اخذ رأی مستقر شده و آماده برگزاری انتخابات هستند.

ایلخاص‌زاده در خصوص حضور مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: مردم شهید پرور آبادان از ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری با حضور در حوزه‌های مختلف در مناطق شهرستان آرای خود را به صندوق انداخته و در آستانه خلق حماسه‌ای دیگر هستند.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: امیدواریم تا پایان رأی‌گیری تمام مردم شهرستان که واجد شرایط رأی دادن هستند در انتخابات شرکت کرده و بار دیگر برای کشور خود افتخارآفرینی کنند.

حضور مردم هندیجان لحظه به لحظه پررنگ‌تر می‌شود

بهروز فرج‌الهی فرماندار هندیجان گفت: حضور و مشارکت مردم در این شهرستان لحظه به لحظه پررنگ‌تر می‌شود.

وی افزود: امروز ملت بزرگ ایران به واسطه انقلاب اسلامی مورد عزت و دوستی ملت‌های دنیا قرار دارد چرا که با قیام ملت ایران و پیروزی انقلاب اسلامی، معنویت ، آزادی حقیقی و عدالت به مردم جهان به ارمغان آورده شده است.

فرماندار هندیجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: برای حفظ دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل، ملت ایران از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ نکردند و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حاکی از این مدعا است.

وی اضافه کرد: بیشترین حضور مردم در پنج حوزه اخذ رأی، حسینیه گشتیل‌ها، مسجد جامع، حسینیه محدثی، مسجد علی‌ابن‌ابیطالب و مسجد شهرک باهنر(سیدمجید) در شهرستان است.

فرج‌الهی تصریح کرد: امروز ملت ایران اسلامی به برکت همت والای جوانان خود در عرصه‌های مختلف علم و فناوری در جهان پیشتاز است و دستیابی به علوم نوین در حوزه های مختلف نشان از این تلاش و همت مضاعف جوانان ایرانی دارد.

فرماندار هندیجان در پایان سخنان خود، اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند ملت ایران اسلامی با وحدت، یکدلی و اراده حول محور کلمه مقدس الهی است و هیچ قدرتی یارای مقابله با ملت بزرگ ایران اسلامی را ندارد./9465/ت302/ص
ارسال نظرات