۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۲۴۴۹۸
امام جمعه موقت زنجان:

انتخابات تجلی ولایت مداری ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت زنجان با بیان این که حضور پرشور مردم نقشه‌‌های دشمن را خنثی می‌کند، گفت: مردم با این حضور پررنگ پشتیبانی همه جانبه خود را از نظام اسلامی اعلام می کنند.
انتخابات تجلی ولایت مداری ملت ایران است


حجت‌الاسلام سجاد موسویون، امام جمعه موقت زنجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان اظهار داشت: شور و شعور انتخاباتی میان مردم همچون ابتدای انقلاب پای صندوق‌های رأی بی‌نظیر است.

وی با بیان این‌که مردم با این حضور پررنگ پشتیبانی همه جانبه خود را از نظام اسلامی و ولایت فقیه اعلام می کنند، یادآور شد: مردم به وظیفه دینی، اخلاقی و اعتقادی خود به خوبی عمل کرده و به فرمان مقام معظم رهبری لبیک می‌گویند.

حجت‌الاسلام موسویون حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رای را پاسخی کوبنده به تحریم های متعدد دشمنان دانست و افزود: از اوایل پیروزی انقلاب مردم همواره در عرصه‌های دفاع از نظام حضور داشته و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حماسی و بابصیرت مردم در انتخابات ادامه داد: پیام اصلی حضور آحاد جامعه در انتخابات، وفاداری به نظام اسلامی و ولایت است، دشمنان نیز خود واقف به این حقیقت هستند، چراکه همواره پس از مشارکت گسترده مردم ایران در صحنه های سیاسی از مواضع خود عقب نشینی کرده‌اند.

امام جمعه موقت زنجان حضور آگاهانه و وحدت‌بخش در انتخابات را تجدید بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: ملت ایران امروز پس از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با بینش و بصیرت سیاسی خاصی که از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری کسب کرده اند، در صحنه حاضر می شوند.

وی با تاکید بر این که حضور گسترده در انتخابات موجب اقتدار بیشتر نظام در برابر دشمنان می‌شود، افزود: تجربه گذشته نشان داده که هرگاه ملت آگاهانه به عنوان پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی در صحنه حاضر بودند، مواضع کشور در مجامع بین المللی از موضع اقتدار و عزت بوده است.

امام جمعه موقت زنجان در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه در انتخابات اصلح از سوی مردم ولایت مدار و انقلابی استان زنجان شد و تاکید کرد: مردم باید در انتخاب خود دقت کافی داشته و از بین کاندیداها افرادی را انتخاب کنند که تلاش برای توسعه و آبادانی استان در سرلوحه کارشان قرار دارد.

حجت‌الاسلام موسویون با بیان اینکه از نماینده‌ای که با رای مردم انتخاب می‌شود، انتظار می‌رود مدافع منافع ملی باشد، تصریح کرد: نماینده باید در شان مردم بوده و به وصیت‌نامه امام و شهدا پایبند باشد./935/پ202/ع

ارسال نظرات