۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۲۴۷۹۸

4 نامزد جبهه متحد اصولگرایان زنجان راهی مجلس شدند

خبرگزاری رسا ـ چهار نفر از کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان از حوزه‌های انتخابیه استان زنجان به مجلس نهم راه یافتند.
اصولگرايان
به گزارش خبرگزاری رسا از زنجان، 42 نفر شامل 39 مرد و سه زن در انتخابات مجلس شورای اسلامی استان زنجان رقابت داشتند که با حضور خود زمینه مشارکت گسترده مردم را فراهم کردند.

بنا بر این گزارش، در حوزه انتخابیه زنجان و طارم 19 کاندیدای مرد و دو کاندیدای زن حضور داشتند که پس از شمارش آرای مأخوذه محمد اسماعیلی با 89 هزار و 569 رای و محسن علیمردانی با 62 هزار و 775 رای از مجموع 203 هزار و 73 آرای صحیح مأخوذه نماینده مجلس شدند.

هر دو کاندیدای منتخب این حوزه از جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان بودند و از سوی این دو جبهه اصولگرا حمایت می‌شدند.

همچنین در حوزه انتخابیه خدابنده نیز از بین هفت نامزد انتخاباتی پس از یک هفته رقابت تبلیغاتی سید محمدعلی موسوی با کسب 41 هزار و 741 رای به مجلس نهم راه یافت. سید محمدعلی موسوی نیز از سوی جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان زنجان حمایت می‌شد.

بر اساس این گزارش، در حوزه انتخابیه ابهر و خرم‌دره نیز شش نامزد خود را در عرصه انتخاب مردم قرار داده بودند که در پایان پس از شمارش آرای مأخوذه محمدرضا خان محمدی خرمی با کسب 52 هزار و 339 رای با پشت سر گذاشتن همه رقبا راهی بهارستان شد.

همچنین در حوزه انتخابیه ماهنشان، ایجرود و دهستان‌های بوغداکندی و قلتوق رضا عبدالهی کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان نیز از بین10 کاندیدای نمایندگی راهی مجلس شد. عبدالهی در این حوزه با کسب 19 هزار و 455 رای از 24 هزار و 46 رای صحیح ماخوذه برای هفتمین بار کرسی مجلس را کسب کرد.

لازم به ذکر است، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 12 اسفند با حضور گسترده و با شکوه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و استان زنجان برگزار شد./935/پ202/س
ارسال نظرات