۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۲۴۸۵۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

شکست توطئه های دشمنان در گرو هوشیاری ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دشمنان برای خدشه دار کردن این انتخابات تلاش های گسترده ای داشتند، ادامه داد: اما همه تلاش های آنها در برابر اراده و هوشیاری ملت ایران ناکام ماند.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،
حجت‌الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به حضور گسترده ملت ایران در انتخابات 12 اسفند گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور حماسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی به وظیفه خود عمل کردند و اکنون نوبت مسؤولان است که قدردان این حضور حماسی بوده و به تکلیف خود نسبت به مردم عمل کنند.

وی بیان داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران نشان داد، تحریم و تهدید بر علیه این ملت نه تنها اثری ندارد، بلکه باعث تقویت انسجام و خودباوری بیشتر در بین آنان خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به حرکت هوشمندانه ملت در مسیر انقلاب بیان داشت: حرکت هوشمندانه توأم با بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی در همه صحنه های سرنوشت ساز این کشور در طول این انقلاب همیشه تأثیرگذار بوده است و به برکت همین حضور و شعور بالای ملت، مسیر پیشرفت و تکامل این کشور، سریع تر خواهد شد.

وی با تقدیر از حضور حماسی ملت در انتخابات تاکید کرد: مردم با حضور در این انتخابات نشان دادند که پای آرمان های انقلاب و شهدا خواهند ایستاد و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب می مانند و حاضر نیستند ذره ای از اعتقادات و باورهای دینی و انقلاب را فدای امتیازات پوشالی غرب کنند.

حجت الاسلام ناصر شکریان با تاکید بر قدرشناسی از حضور ملت تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور حماسی خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی به وظیفه دینی و ملی خود به شکل شایسته  ای عمل کردند و از این به بعد نوبت مسؤولان است که باید قدردان این حضور حماسی بوده و به تکلیف خود نسبت به مردم عمل کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که ملت ایران اسلامی در سه دهه اخیر همواره در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب ثابت قدم بودند، تصریح کرد: حضور گسترده ملت ولایت مدار ایران در انتخابات مجلس نشان دهنده اوج وفاداری این مردم به انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری بود.

وی با بیان این که دشمنان برای خدشه دار کردن این انتخابات تلاش های گسترده ای داشتند، ادامه داد: اما همه تلاش های آنها در برابر اراده و هوشیاری ملت ایران ناکام ماند./950/ت302/س
ارسال نظرات