۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۲۵۱۴۳
آیت الله موسوی جزایری:

حضور پرشور در انتخابات، دفاع از اسلام بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری به تغییر لحن رییس جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی پس از انتخابات ایران اشاره کرد و بیان داشت: این حالت ضعف و سستی را که در سخنان دشمنان اسلام مشاهده کردید به خاطر حضور حماسی و پرشور شما مردم پای صندوق های رأی است.
آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، شب گذشته در جمع شماری زیادی از عشایر و بزرگان اقوام عرب زبان خوزستان با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از همه شما تشکر می کنم زیرا شما به ندای رهبرتان حضرت آیت الله خامنه ای لبیک گفتید و در حقیقت با این حضور خود با اسلام و ولایت اهل بیت(ع) بیعتی دوباره بستید.

وی در ادامه افزود: خداوند شما را موید بدارد که محکم ایستاده اید، انشاالله شما پیروز هستید زیرا او وعده پیروزی داده است که إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ابراز داشت: رای شما به سید شریف موسوی و حضور حماسی شما در صحنه انتخابات و انتخاب این سید خدمتگزار، متواضع، دلسوز و مردم دوست، در حقیقت رأی به محمد و آل محمد است، ایشان همچنان که رسول اعظم(ص) فرمودند سید القوم خادمهم، برای خدمت به مردم آمده اند.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه با بیان چند روایت از پیامبر اکرم(ص) درباره احترام به سادات خاطرنشان کرد: شما با حضور در رای گیری نسبت به سادات و نظام اسلامی ادای تکلیف کردید و در مقابل استکبار جهانی که با اسلام دشمن است، ایستادید و مدافع اسلام شدید.

حضور حماسی در انتخابات، دشمن را در موضع ضعف قرار داد

وی به تغییر لحن رییس جمهور امریکا و رژیم صهیونیستی پس از انتخابات ایران اشاره کرد و بیان داشت: این حالت ضعف و سستی را که در سخنان دشمنان اسلام مشاهده کردید به خاطر حضور حماسی و پرشور شما مردم پای صندوق های رای است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به دیدار خود با رهبر معظم انقلاب در پایان اجلاس خبرگان اشاره کرد و گفت: در محضر مقام معظم رهبری بودیم و صحبت از حضور مقتدارانه شما مردم در انتخابات شد، ایشان بسیار از حضورتان در انتخابات خرسند شدند و سلام ویژه ای به شما رساندند.

در ابتدای این دیدار سید شریف موسوی نماینده منتخب مردم اهواز در مجلس هشتم و نهم در سخنانی ضمن قدردانی از حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: نمونه مردم ما در جایی وجود ندارد، نمونه اش را در تاریخ نمی بینیم، این مردمان هیچ گاه از تلاش و پیشرفت باز نمی ایستند و ثابت کردند با همه مشکلات معیشتی، هرگز دست از حمایت نظام خود بر نمی دارند.

وی خود را سرباز ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: این مردم همواره سرشار از پایمردی در انقلاب، وفاداری به امام خمینی(ره)، آرمان ها و ارزشهای اسلامی و مطیع رهبری فرزانه هستند، حضور پرشور شما در انتخابات مسئولیتی دوچندان بر شانه هایم نهاده است و سوگند یاد می کنم که لحظه ای بزرگی کارتان را فراموش نکنم و آنچه را انجام می دهم برای رضای خدا و رضای مردم باشد.

گفتنی است در ابتدای این مراسم، شاعران با قرائت اشعار خود، بیعت مجدد خود را با اسلام و ولایت اعلام داشتند./945/پ202/س
ارسال نظرات