۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۲۵۴۲۹

پاسخگویی به شبهات دینی گردشگران نوروزی از سوی روحانیان زنجانی

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام بیات گفت: مساجد استان زنجان جهت اقامه نماز و استراحت مسافران در ایام نوروز آماده شده است.
مسجد
حجت‌الاسلام فضائل بیات، مسؤول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار رسا در زنجان با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در این خصوص اظهار داشت: در این راستا مساجد خیابان‌های اصلی شهر آماده استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

وی از باز بودن مساجد استان زنجان به منظور اقامه نماز و استقبال از مسافران از 25 اسفند ماه تا 13 فروردین خبر داد و اضافه کرد: بسته‌های فرهنگی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در این مساجد بین مسافران و گردشگران نوروزی توزیع می‌شود.

مسؤول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به استقرار دو روحانی در امامزاده ابراهیم(ع) شهر زنجان، اشاره و خاطر نشان کرد: این روحانیون پاسخگوی سؤالات شرعی مردم و مسافران نوروزی در ایام عید خواهند بود.

وی همچنین به استقرار روحانیان در روستاهای بزرگ و بالای 300 خانوار استان زنجان در ایام تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: حضور روحانیان در مناطق دورافتاده و روستایی با برکات ارزشمند معنوی همراه بوده است.

حجت‌الاسلام بیات در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که علما نقش مهمی در تبلیغ مسائل مختلف در بین مردم دارند، ادامه داد: در حال حاضر علما و ائمه جماعات استان زنجان در وقت نماز جماعت به آسیب‌ها و خطرات اجتماعی در ایام نوروز می‌پردازند./935/پ202/س
ارسال نظرات