۱۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۲۵۸۲۷
مسؤول شورای هماهنگی آذربایجان شرقی:

دموکراسی غربی به معنای منافع نظام سلطه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: دموکراسی و حقوق بشر تا زمانی معنا دارد که منافع نظام سلطه و رژیم صهیونیستی را تامین می کند.
پرچم سرافراز ايران
حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این‌که تحولات اخیر منطقه‌ای و روند بیداری اسلامی لرزه بر اندارم دشمنان ایران اسلامی انداخته است، اظهار داشت: وابستگی سران برخی از کشورهای عربی منطقه به غرب موجب شده تا گاهی این روند با دخالت آمریکا و هم‌پیمانانش با انحراف رو به رو شود.

وی با اشاره به دخالت آشکار اتحادیه عرب به‌ویژه عربستان سعودی و آمریکا در تحولات اخیر سوریه خاطرنشان کرد: غرب با دستان سران خودفروخته عرب به دنبال پیاده کرده پروژه قذافی در سوریه بود، غافل از اینکه معادلات موجود در سوریه بسیار متفاوت با لیبی بوده است.

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به اینکه طی ماه های اخیر شاهد دخالت آشکار غرب در مسائل داخلی سوریه و نقض حقوق بشر در بحرین بوده ایم، گفت: دموکراسی و حقوق بشر تا زمانی معنا دارد که منافع نظام سلطه و رژیم صهیونیستی را تامین می کند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه با بیان این‌که ایران اسلامی تبدیل به الگویی تمام عیار در جهان اسلام تبدیل شده است، اظهار داشت: ملت ایران توانستند تئوری مردم‌سالاری دینی را با خلق حماسه 12 فروردین سال 1358 اثبات کنند و فارغ از هرگونه نژاد، زبان، قومیت و دین و مذهب پای صندوق های رای حاضر شده و قاطعانه به تاسیس جمهوری اسلامی رای مثبت دادند.

وی ادامه داد: بدون تردید این روز حماسی و به یاد ماندنی جزء اعیاد مهم ملی و مذهبی ایرانیان به شمار رفته و در حقیقت عید واقعی مردم مسلمان ایران است که با این روز استقلال واقعی این سرزمین کهن صورت عینی به خود گرفت.

حجت الاسلام تقی زاده خاطر‌نشان کرد: به برکت همین روز است که مردم ایران اسلامی در 33 سال گذشته حضوری گسترده و آگاهانه در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی همچون انتخابات مختلف و راهپیمایی‌های دشمن‌شکن حضور یافته‌‌اند و هرگز از مسیر انقلاب خارج نشده‌اند.

وی ادامه داد: امروز پس از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی، مردم در تمام رده های مختلف حکومتی به صورت مستقیم دخالت داشته و آنچه را که صلاح می دانند به عنوان مسؤولان مملکتی گزینش کرده و بر سر کار می گمارند که این موضوع دستاوردی بسیار عظیم به شمار می‌رود.

وی، با بیان این‌که در سایه جمهوری اسلامی، مردم ایران به نعمت ولایت فقیه دست یافتند، اظهار کرد: امروز این نعمت عظیم، ایران اسلامی را با درایت و تیزبینی و بصیرت هدایت کرده و اجازه کوچک‌ترین تعرض به خاک کشور تاکنون به احدی داده نشده است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: ملت ما با تجربه 34 ساله و برگزاری بیش از 32 انتخابات باشکوه و فراگیر با حضور مردم دموکراسی حقیقی را به دنیا نشان داده که در آن قید و بند اسلامیت و حاکمیت دین بزرگ‌ترین برجستگی و شاخصه است.

وی گفت: مدعیان دموکراسی بی‌قید و بند بر جمهوریت نظام ما ایراد گرفته‌اند در حالی که افزوده شدن واژه اسلامیت به جمهوریت به این نظام معنویت و ابهت چندین‌ برابر بخشیده و سبب شده است تا بسیاری از انحراف‌ها و رفتارهای مقطعی در نطفه خفه شود./935/د101/س

ارسال نظرات