۱۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۱۲۶۰۳۹
امام جمعه زنجان:

پیشرفت ایران به سبب تحریم‌ دشمنان بوده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به پیشرفت‌های کشورمان در سه دهه گذشته گفت: تهدیدها‌ و تحرم‌های دشمنان پیشرفت ایران را به دنبال داشته است.
حجت الاسلام و المسلمين علي خاتمي امام جمعه زنجان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز زنجان ایام فاطمیه شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام را به همه مسلمان تسلیت گفت و با اشاره به این که حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی همه زنان جهان است، اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) معیار فضایل و اسوه سرآمدان عصمت و میزان محسنین بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه فناوری هسته‌ای ایران اسلامی در سایه تهدید و تحریم دشمنان و استکبار جهانی به دست آمده است، ادامه داد: ملت ایران و دانشمدان جوان ایران اسلامی با تلاش خود به موفقیت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف دست یافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به دستاوردهای بزرگی دست یافته است، خاطرنشان شد: دستیابی به فناوری هسته‌ای، فناوری نانو، صنایع هوا فضا، ساخت ابر رایانه، سلول های بنیادی و نانو داروها حاصل تلاش جوانان و دانشمندان غیور ایران اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به اینکه تلاش و تهدید دشمنان در سه دهه اخیر نتوانسته گام‌های ملت ایران را در حمایت از نظام و انقلاب سست کند، افزود: در هر برهه‌ای که دشمنان علیه نظام اسلامی، فشارها را تشدید کرده و به تخریب این کشور پرداخته‌اند، ملت ایران مصمم‌تر از گذشته به راه خود ادامه داده‌اند.

وی با اشاره به مقاومت ملت ایران در مقابل همه توطئه‌های دشمنان گفت: مردم ایران هرگز در مقابل زیاده‌هایی‌های دشمنان کوتاه نمی‌آیند.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به 20 فروردین، سالروز قطع رابطه سیاسی ایران با آمریکا، به سخنان امام راحل مبنی بر اینکه "ما با هیچ ملتی بد نیستیم و اسلام برای همه ملل آمده است"، اشاره کرد و افزود: پس از قطع رابطه سیاسی ملت ایران با آمریکا، آنها از هیچ توطئه‌ای علیه کشورمان دریغ نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز ملت ایران در مقابل همه توطئه‌ها و تحریم های دشمنان ایستاده است، افزود: ملت ایران هرگز دست از حمایت از نظام و انقلاب خود برنمی‌دارند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به اینکه هر گاه در مقابل دشمنان کوتاه آمده‌ایم آنها گستاخ‌تر شدند، افزود: امروز دشمنان به خوبی می‌دانند که هرگز نمی‌توانند به خواسته‌های شوم خود برسند./935/پ202/س
ارسال نظرات