۲۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۲۶۴۵۱
با حضور مسؤولان کشوری و استانی؛

اجلاسیه سراسری امیران، سرداران و 253 شهید هفتگل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اجلاسیه سراسری امیران، سرداران و 253 شهید شهرستان هفتگل با حضور مسؤولان کشوری و استانی در این شهرستان برگزار شد.
يادواره سرداران و 253 شهيد شهرستان هفتكل يادواره سرداران و 253 شهيد شهرستان هفتكل يادواره سرداران و 253 شهيد شهرستان هفتكل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان،‌ اجلاسیه سراسری امیران، سرداران و 253 شهید شهرستان هفتگل، شب گذشته با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسؤولان عالی رتبه استانی، در ورزشگاه 12 هزار نفری 22 بهمن شهرستان هفتگل برگزار شد.

بر اساس این گزارش در بخش نخست این اجلاسیه آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت و پس از آن سرود جمهوری اسلامی ایران توسط نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران به اجرا درآمد.

همچنین پس از سرود جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه هفتگل پس از خیرمقدم و خوش آمدگویی به بیان سخنانی در خصوص اهمیت جایگاه شهید نزد خداوند تبارک و تعالی پرداخت و در ادامه اظهار داشت: برای برگزاری این اجلاسیه سراسری تلاش های فراوانی از سوی مسؤولان استانی صورت پذیرفت که صمیمانه از همه آنها تشکر و قدردانی می کنیم.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود مردم هفتگل را مردمی دین دار و ولایی خواند و گفت: مردم خون گرم و با صفای هفتگل در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی ایران نشان داده اند که مردمی ولایی و متدین هستند.

قابل ذکر است، در بخش دیگری از این مراسم محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و از فرماندهان دوران دفاع مقدس، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این که «زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، تأکید کرد: مسؤولان کشوری و استانی باید در زنده نگهداشتن یاد و راه شهدا تلاش کنند و ارزش های معنوی زندگانی شهدا را به جامعه امروزی به یژه نسل جوان منتقل کنند.

فرمانده سابق دوران دفاع مقدس با یادآوری رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل، اذعان داشت: دلاوری ها و جان باختگی های رزمندگان اسلام برای دفاع از ناموس و وطن بی نظیر و شگفت انگیز بود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور، با بیان این که احیا و زنده نگهداشتن یاد شهدا با توفیق الهی حاصل می شود، بیان داشت: اصل حضور در یادواره ها و محافل مربوط به شهدا بسیار مهم و ارزنده است.

گفتنی است خاطره گویی توسط سردار نوعی اقدم و مداحی توسط مداح اهل بیت حاج صادق آهنگران از دیگر برنامه های اجلاسیه سراسری امیران، سرداران و 253 شهید شهرستان هفتگل بود./9461/پ203/س
ارسال نظرات