۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۲۷۰۶۲

اجلاسیه مدیران مدارس علمیه منطقه دو خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اجلاسیه مدیران مدارس علمیه منطقه دو خوزستان با حضور مدیر حوزه علمیه این استان در شادگان برگزار شد.
اجلاسيه مبلغان و مديران مدارس استان خوزستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اجلاسیه مدیران مدارس علمیه منطقه دو خوزستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان و مدیران مدارس علمیه منطقه جنوب غرب خوزستان برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان در سخنانی با اشاره به مشکلات موجود در برخی مدارس علمیه این استان ابراز داشت: در صدد آن هستیم که مشکلات پیش روی خود را از سر راه برداریم و حوزه علمیه خوزستان را به جایگاه درخور شأن آن برسانیم.

امام جمعه موقت اهواز با تأکید بر این که مدیران مدارس علمیه باید اشراف کامل بر مسایل اخلاقی، دینی، تحصیلی و تربیتی طلاب داشته باشند، اظهار داشت: طلبه امام زمان(عج) باید از هر نظر ممتاز و نمونه باشد و در او هیچ گونه نقصی وجود نداشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در بخش پایانی سخنانش بر حل مشکلات بعضی از مدارس علمیه از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان تأکید کرد.

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام ساری اصل، امام جمعه شادگان خاطرنشان کرد: با توجه به این که دشمن همه تبلیغات و حربه های خود را معطوف نسل جوان جامعه کرده است باید روحانیان و مبلغان حوزوی این نسل آینده ساز جامعه را به سوی فراگیری علوم دینی و اسلامی سوق دهند.

گفتنی است مدیران مدارس علمیه آبادان، خرمشهر، بندرامام، سوسنگرد، هویزه و شادگان در سخنانی جداگانه به بیان دیدگاه ها و مشکلات مدارس علمیه خود پرداختند./9461/پ202/ع

ارسال نظرات