۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۲۷۲۷۵
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

دشمنی استکبار به سبب همدلی روحانیت و سپاه است

خبرگزاری رسا ـ جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: اگر پاسداران و روحانیت را بازوان معنوی ولایت بدانیم به بیراهه نرفته ایم و ریشه خصومت استکبار جهانی نیز در همین نکته نهفته است.
دشمنی استکبار به سبب همدلی روحانیت و سپاه است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع مربیان عقیدتی سیاسی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، اظهار داشت: حفظ و حراست از حریم ولایت و ترویج اصل ولایت فقیه از مهم‌ترین وظایف مربیان عقیدتی سیاسی محسوب می شود.

وی با بیان این‌که لبه تیز حملات فرهنگی و تبلیغی دشمنان و رسانه های غربی به سمت اصل ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: حراست از این جایگاه رفیع در نظام اسلامی در حقیقت دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و بر همین اساس صیانت از حریم ولایت از مأموریت های ذاتی پاسداران و بسیجیان محسوب می شود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در 33 سال گذشته همواره از برکات وجودی ولایت فقیه بهره‌مند بوده است، افزود: دشمنی استکبار با نظام ولایی نیز در اهمیت نقش و جایگاه رهبری در اسلام حکایت دارد، از این حفظ و حراست از شان و جایگاه ولایت فقیه وظیفه همگان است.

وی ادامه داد: اگر پاسداران و روحانیت را بازوان معنوی ولایت بدانیم به بیراهه نرفته ایم و ریشه خصومت استکبار جهانی نیز در همین نکته نهفته شده است، چراکه اگر استکبار بخواهد به جایگاه معنوی ولایت فقیه تعرض کند باید از دو خاکریز مستحکم روحانیت و سپاه و بسیج عبور کند.

حجت الاسلام حاج صادقی اظهار کرد: باید توجه داشت تعرض به حریم ولایت برابر است با خودکشی آگاهانه استکبار و نظام سلطه و باید دشمنان بدانند که این آرزو را به گور خواهند برد و هرگز نمی توانند بین روحانیت، سپاه و بسیج جدایی و تفرقه بیندازند.

وی با بیان این که عامل اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معنویت است، یاد آورشد: ارتقای توان معنوی، ولایت محوری و ولایت مداری، بصیرت، توانمندی های رزمی و نظامی از دیگر عواملی است که در دوران دفاع مقدس توانست معادلات نظامی و سیاسی و استراتژیست های استکبار جهانی را به هم بزند و دشمن تا بن دندان مسلح را به زانو درآورد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با تأکید بر آمادگی معنوی و دفاعی سپاه پاسداران در دفاع از کیان ایران اسلامی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که در صورت هرگونه تجاوز احتمالی با پاسخ کوبنده پاسداران روبه رو خواهد بود./935/پ202/س
ارسال نظرات