۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۲۷۵۶۰

رونمایی از سایت جامع پژوهشی در حوزه علمیه امام خمینی اهواز

خبرگزاری رسا ـ مدیر فنی سایت معاونت پژوهش حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز از رونمایی این پایگاه اینترنتی با حضور فضلا و جمعی از طلاب این مدرسه خبر داد.
سايت معاونت پژوهشي حوزه علميه امام خميني(ره) اهواز
حجت الاسلام محمود سواری، مدیرفنی سایت معاونت پژوهش حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به راه اندازی سایت جامع حوزه علمیه امام خمینی(ه) اهواز خاطرنشان کرد: با وجود نیاز های که این حوزه در فضای مجازی و ارتباط طلاب با مدرسه مشاهد می شد سایت حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز با تحقیق و بررسی تهیه و رونمایی شد.

وی به بخش های مختلف این پایگاه اینترنتی اشاره کرد و اظهار داشت: سایت معاونت پژوهش حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز شامل بخش های وبلاگ اساتید و طلاب، صفحه معاونت ها که نزدیک به 5 معاونت هستند، بخش آموزش مجازی و حوزه علمیه تبیان و قسمت عالمانه که به زندگی نامه علمایی خوزستان از قرن اول هجری تا به امروز می پردازد قسمت های مهم این سایت می باشند.

حجت الاسلام سواری ابراز داشت: در بخش های فرعی این پایگاه می توان به بخش ثبت نام ها، ثبت مقالات پژوهشی و علمی در سایت، کارنامه ها و برنامه های امتحانی می توان اشاره کرد.

مدیر فنی سایت معاونت پژوهش حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز به آدرس سایت این معاونت اشاره کرد و گفت: آدرس سایت معاونت پژوهش حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز www.ikha.ir است.

وی با اشاره به هزینه صرف شده برای تهیه، طراحی و راه اندازی این سایت تصریح کرد: برای طراحی، تهیه و راه اندازی سایت معاونت پژوهش حوزه علمیه امام خمینی اهواز حدود 9 میلیون ریال تا کنون هزینه شده است.

حجت الاسلام سواری در پایان ابراز داشت: در بخشی از این سایت بخش عضویت طلاب در نظر گرفته شده است که طلاب می توانند با عضویت در سایت مقالات و تحقیقات علمی، پژوهشی خود را ثبت کنند./9458/پ202/س
ارسال نظرات