۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۲۹۷۳۴
استاد خارج فقه حوزه:

شکستن غول گرانی مطالبه مردم از مجلس نهم است

خبرگزاری رسا ـ استاد خارج فقه حوزه علمیه قم از نمایندگان مجلس خواست شهید مدرس را الگو و اسوه خود قرار دهند و به قسمی که بر اعتلای نام و جایگاه جمهوری اسلامی ایران خورده‌اند، پایبند باشند.
حجت الاسلام والمسلمين بطحايي استاد حوزه و دانشگاه


حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهاشم بطحایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آغاز فعالیت مجلس نهم، از نمایندگان خواست به قسم خود مبنی بر اعتلای نام و جایگاه جمهوری اسلامی ایران و حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم پایبند بوده و مراقب باشند عملکرد آنان به نظام ضربه نزند و با گفتن مطالبی نابجا لطمه‌ای به خون شهدا وارد نکنند.

وی با بیان این‌که موقعیت جمهوری اسلامی ایران سوق‌الجیشی و فوق‌العاده‌ای است و در معادلات دنیای امروز نقش بسزایی دارد‌، گفت: حساسیت دشمن چند برابر شده است، دشمن می‌داند که نظام ایران تحول‌ساز است و حتی اروپا و آمریکا را متحول می‌کند، از این‌رو همه تلاش خود را بر سنگ‌اندازی و جدا کردن مردم از انقلاب متمرکز کرده است.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که روی پای خود ایستاده و به استقلال می‌اندیشد و ملت ایران تنها ملتی هستند که در دفاع از نظام اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند، از این‌رو دشمن می‌کوشد سجل دوم انقلاب یعنی ملت را با گرانی‌های سرسام آور و گسترش جریان‌های بی‌عفتی و بدعفتی از کشور جدا کند.

وی وظیفه مجلس نهم را در خدمت‌رسانی به مردم سنگین توصیف و تصریح کرد: نمایندگان مجلس نهم باید همه تلاش خود را صرف مسأله اقتصاد و معاش مردم کنند، این غول گرانی را بشکنند، مسأله حجاب را سر و سامان دهند و یادشان نرود که چه وعده‌هایی را به مردم داده‌اند، تا فردای قیامت همین مردم آنها را مورد مؤاخذه قرار ندهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بطحایی با بیان این‌که مسؤولیت مجلس نهم نسبت به دوره‌های قبل، بیشتر است، از نمایندگان خواست شهید مدرس را الگو و اسوه خود قرار دهند، از وظیفه اصلی غافل نشوند و با احساس مسؤولیت بیشتر و استفاده بهینه از فرصت‌های به دست آمده در خدمت‌گذاری به مردم، نامی نیک برای خود به یادگار بگذارند.

وی اظهار داشت: سرنوشت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مملکت به نمایندگان مجلس سپرده شده است، به آنان توصیه می‌کنیم مراقب باشند این فرصت طلایی و سرنوشت‌ساز از دست نرود که اگر خدایی نکرده لطمه‌ای به اقتصاد، سیاست و فرهنگ مملکت وارد شود، فردای قیامت زبان شان را به بلایی مبتلا می‌کنند که هیچ یک از اعضا و جوارح مثل آن مبتلا نیست. /920/ت302/ج

ارسال نظرات