۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۲۹۹۶۹

تجدید عهد فرهنگیان استان فارس با آرمان های امام و مقام معظم رهبری

خبرگزاری رسا ـ کاروان زیارتی متشکل از کارکنان و فرهنگیان آموزش و پرورش استان فارس با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال حضرت امام(ره) تجدید پیمان خواهند کرد.
امام خميني

 
رحیم انصاری جابری عضو شورای بسیج فرهنگیان و کارشناس مسؤول تربیت بدنی ناحیه 1 آموزش و پرورش استان فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: جنبش و قیام حضرت امام برگرفته شده از قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است و بیداری اسلامی هم به نوعی از قیام امام(ره) متأثر است.

وی در ادامه افزود: چون امام(ره) یک مرد الهی بود و تفکراتش هم الهی و بلند بود و این نوع تفکر برگرفته شده از کلام خدا است خود و قیام خود را محدود به زمان و مکان خاصی نکرده بود و به دنبال پیروزی اسلام و مسلمین در سرتاسر جهان بود.

انصاری اظهار داشت: بنابه فرمایش رهبر معظم انقلاب راه ما همان راه امام خمینی(ره) است که حقیقتاً ایشان در همان راه به خوبی قدم برداشته اند و همان روش امام را که بیدار کردن مردم دنیا یود به خوبی انجام داده اند و بیداری مردم در اروپا و جنیش موسوم به اشغال وال استریت در آمریکا از این گونه موارد است.

عضو شورای بسیج فرهنگیان ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز در ادمه گفت: علاقه مردم به حضرت امام(ره) فقط علاقه به شخص نیست بلکه به راه ایشان که همان راه خدا و اهل بیت است می باشد و چون اما برای خدا کار کرد تا قیانم قیامت راه و فکر او باقی خواهد ماند.

انصاری در ادامه خاطر نشان کرد: چهل نفر از کارکنان و فرهنگیان ناحیه یک شهرستان شیراز در قالب کاروان زیارتی با همکاری بسیج فرهنگیان و سپاه ثارالله در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با ایشان و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می کنند.

وی در پایان گفت: نماز جماعت، زیارت عاشورا، مولودی حضرت امام جواد(ع) ، زیارت حضرت فاطمه معصومه و مسجد مقدس جمکران در قم و زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهر‌ری از برنامه‌هایی است که در طول مسیر برای زائران در نظر گرفته شده است./905/ت302/ن

ارسال نظرات