۱۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۳۰۰۵۵

مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام راحل با حضور نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در اهواز برگزار شد.
مراسم گراميداشت ارتحال امام خميني (ره) در اهواز مهندس مهدي چمران در مراسم گراميداشت ارتحال امام خميني (ره) در اهواز


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) پیش از ظهر امروز، با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مهندس مهدی چمران، رییس شورای عالی استان های کشور و دیگر مسؤولان عالی رتبه کشوری و استانی در حسینیه اعظم اهواز برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد، سپس مداحان اهل بیت به مداحی و سینه زنی پرداخته و عاشقان امام راحل در سوگ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران گریستند.

پس از مراسم سینه زنی، مهندس مهدی چمران، رییس شورای عالی استان های کشور به بیان سخنانی پیرامون شخصیت بزرگوار امام خمینی(ره) پرداخت و با بیان این که ایشان پدر بیداری اسلامی در دنیا است، اظهار داشت: حرکت‌هایی که امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا ازجمله بحرین، مصر و لیبی رخ داده اند ناشی از تفکرات انقلاب اسلامی ایران و افکار، عقاید و سخنان پرمحتوای امام خمینی (ره) است.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) شخصیت بزرگ تاریخ اسلام است و با مبارزاتی که با رژیم شاهنشاهی داشت، دنیا را به لرزه درآورد.

گفتنی است مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) به صورت گسترده در سراسر استان خوزستان برگزار شد./9465/پ203/ب

ارسال نظرات