۱۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۳۰۳۵۸
امام جمعه سراب:

بدحجابی نتیجه شوم تهاجم فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراب با بیان این که جامعه اسلامی پدیده بد حجابی را بر نمی تابد، اظهار داشت: بدحجابی و ‌بی‌حجابی پدیده وارداتی و از نتایج جنگ نرم دشمنان علیه ملت مسلمان ایران است.
بدحجابي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه شهرستان سراب، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: بدحجابی و بی حجابی پدیده وارداتی و از نتایج جنگ نرم دشمنان علیه ملت مسلمان ایران است.

امام جمعه سراب با یادآوری مقاومت های قهرمانانه شیرزنان و دختران ایران اسلامی در دوره رضاخان برای پاسداشت حریم حجاب و عفاف اظهارداشت: زنان و دختران محجبه امروز، یادگاران همان شیر زنان و قهرمانان هستند و حجاب و عفاف ریشه در خون و مکتب زنان مسلمان دارد.

حجت الاسلام اکرمی پدیده بد حجابی را سوغات غرب دانست و با بیان این که جامعه اسلامی پدیده بدحجابی را بر نمی تابد، افزود: مردم مسلمان ایران باید با عمل به فریضه امربه معروف و نهی از منکر زشتی کار بد حجابان را به آنها گوشزد کنند.
 
امام جمعه سراب از متولیان فرهنگی و اجرایی خواست تا با ایجاد گشت های مشترک بین نیروی انتظامی، دادگستری و واحد اجرایی امربه معروف سپاه اجازه ندهند تا عده ای قلیل سنت های پاک الهی در جامعه را لگد مال کنند.

امام جمعه سراب با اشاره به ضرورت اسلامی شدن دانشگاه ها تصریح کرد: گام اساسی در اسلامی کردن دانشگاه ها با تغییر متون وارداتی غرب و جایگزینی متون اصیل اسلامی به جای آنها شروع شود.

خطیب جمعه سراب یادآورشد: دانشگاه های ما باید به محل تربیت نیروهای مؤمن و متدین تبدیل شوند و خروجی آن تحویل افراد تحصیل‌کرده مؤمن و متعهد به دین و جامعه باشد.

امام جمعه سراب با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله سعیدی اظهار کرد: این شهید والامقام تا پای جان در راه دفاع از حریم ولایت ایستادگی کرد و شکنجه‌های طاغوت را به جان خرید./949/پ202/س
ارسال نظرات