۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۳۰۴۷۵
آیت الله طبرسی:

جمهوری اسلامی الگوی موفق مدیریت جامع اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی جمهوری اسلامی را الگویی موفق از مدیریت جامع اسلامی در دنیا معرفی کرد و گفت: امروز بسیاری از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی از الگوی مدیریتی کشورمان برای اداره کشورشان بهره می گیرند.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در جمع کارکنان و مدیران سازمان اقتصادی و دارایی استان بر رعایت تقوا در امور شخصی و عمومی در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: مدیران در جامعه اسلامی باید الگوی تقوا و عدالت باشند؛ از این رو تقوا و دینداری در همه امور به ویژه مسائل مالی از سوی مدیران مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، بی تقوایی را مهم ترین عامل بدبختی بشر امروز دانست و خاطرنشان کرد: کلید رفع همه مشکلات و ناهنجاری های جوامع امروز بازگشت به معنویت و تقوا محوری است.

آیت الله طبرسی با بیان این که نگرش دینی انسان را به جایگاهی متعالی خواهد رساند، ادامه داد: اگر خدای ناکرده در جامعه اسلامی مدیران در امور واگذارشده تقوا را از یاد ببرند، نمی توانند تأثیرگذار باشند و از مسیر صحیح منحرف خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که نگرش مادی در دنیای غرب مشکلات جبران ناپذیری را برای آنها به وجود آورده است، تصریح کرد: امروز مدعیان دموکراسی و دفاع از حقوق بشر در باتلاق مادی‌گرایی فرو رفته اند.

امام جمعه ساری، جمهوری اسلامی را الگویی موفق از مدیریت جامع اسلامی در جهان معرفی کرد و گفت: امروز بسیاری از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی از الگوی مدیریتی کشورمان برای اداره کشورشان بهره می گیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان ملت ایران، مدیریت اسلامی را الگویی ناموفق دانسته و آن را زمینه ساز عقب ماندگی کشور می دانستند، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی با بهره گیری از همان الگوی مدیریت اسلامی امروز به کشوری قدرتمند در عرصه جهانی تبدیل شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که هیچ کشوری توان مقابله با نظام اسلامی را ندارد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در شرایط کنونی با سه دهه گذشته بسیار متفاوت است و امروز این نظام دینی پرچمدار بیداری اسلامی در دنیا است.

امام جمعه ساری با اشاره به بیداری اسلامی در جهان، ادامه داد: انقلاب اسلامی و گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری ملت های مسلمان و آزاده دنیا را از خواب غفلت بیدار کرده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که استکبار جهانی از نقش مؤثر و حیاتی جمهوری اسلامی ایران در معادلات جهانی کاملاً باخبر است، بیان داشت: آنها می دانند هیچ تغییر و تحولی در خاورمیانه بدون نظر ایران اسلامی امکان‌پذیر نیست و با شکست روبه‌رو خواهد شد.

وی همچنین به پیشرفت‌های روز افزون کشورمان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: تهدید و تحریم سی ساله تنها زمینه خودکفایی ایران اسلامی را در حوزه های مختلف فراهم کرده است.

امام جمعه ساری در بخش دیگری ازسخنان خود به مسأله مالیات اشاره کرد و با تأکید براین که دریافت مالیات باید معقولانه و عادلانه باشد، افزود: دولت‌های منهای مالیات تاکنون در هیچ جایی تشکیل نشده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که گرفتن مالیات و هزینه آن نیز باید بر اساس عدالت باشد، یادآور شد: دریافت مالیات در مازندران باید با استان‌های دیگر به دلیل کشاورزی بودن متفاوت باشد.

آیت الله طبرسی در بخش پایانی سخنان خود خواستار توسعه صنایع مرتبط با حوزه کشاورزی در استان شد./950/پ202/س
ارسال نظرات