۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۳۰۶۸۷

اهدای لوح سپاس و قدردانی از حامیان مراسم معنوی اعتکاف

خبرگزاری رسا ـ‌ استاندار قم با اشاره به اهمیت و نقش سازندگی اعتکاف، بر لزوم تبیین فضائل و آثار و برکات این سنت حسنه در جامعه تاکید کرد.
حجت‌الاسلام محمدحسين موسي‌پور استاندار قم



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور در دیدار اعضای ستاد اعتکاف استان قم اظهار داشت: بحمدالله سنت حسنه اعتکاف در کشور فراگیر شده و فضای عمومی جامعه تحت تاثیر معنویت اعتکاف قرار گرفته است.

وی توجه به محتوا و کیفیت برگزاری اعتکاف را مهم دانست و تاکید کرد: فراگیرشدن سنت آسمانی اعتکاف در کشور، وظیفه متولیان فرهنگی و دلسوزان به ارزشهای اسلامی را سنگین کرده است.

استاندار قم با قدردانی از زحمات و تلاش های اعضای ستاد اعتکاف استان در احیا و فراگیری این سنت حسنه، بر لزوم تلاش در جهت ترویج هر چه بیشتر فرهنگ اعتکاف و تبیین فضائل و آثار و برکات ارزنده آن تاکید کرد.

حجت‌الاسلام موسی‌پور برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری اعتکاف را اقدامی پسندیده و در راستای احیای فرهنگ اعتکاف برشمرد و اظهار داشت: خوشبختانه ستاد اعتکاف استان قم، مردمی‌بودن این سنت حسنه و معنوی را که از جمله نقاط قوت است حفظ کرده و از این نظر جا دارد تجربه اعتکاف قم به عنوان یک تجربه موفق و الگو به استان‌های دیگر منتقل شود.

حجت‌الاسلام سید علیرضا تکیه‌ای رییس ستاد اعتکاف استان قم ضمن ارائه گزارشی از برگزاری مراسم اعتکاف سال جاری گفت: بحمدالله توسعه استان قم در عمران و آبادانی توام با امورات فرهنگی به شکل منسجم در حال اجراست و این به واسطه حضور یک روحانی کارآمد در راس مدیریتی این استان است.

در این مراسم از استاندار قم و خدمتگزاران مراسم اعتکاف و جشنواره فرهنگی و هنری با اهدای لوح سپاس قدردانی شد./919/د102/ن

ارسال نظرات