۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۱۳۰۷۱۵
امام جمعه زنجان:

خیران در ساخت مدارس علمیه کمک کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زنجان تاکید کرد: خیران باید با اراده و همت خود مسؤولان را در احداث حوزه علمیه یاری کنند.
حجت‌الاسلام و المسلمين علي خاتمي، نماينده ولي فقيه در استان زنجان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، امام جمعه زنجان، روز گذشته در جمع مردم شهرستان خرمدره با اشاره به آغاز فعالیت حوزه علمیه این شهرستان، بر لزوم همکاری و تلاش مردم و مسؤولان در خصوص احداث ساختمان این مرکز تاکید کرد.

وی با بیان این‌که باید آغاز به کار حوزه علمیه خرم‌دره از 30 سال پیش صورت می‌گرفت، اظهار داشت: مردم و مسؤولان این شهرستان باید با همت خود این 30 سال عقب افتادگی را جبران کنند، چراکه حرکت انقلاب اسلامی از حوزه های علمیه و مجاهدت روحانیت آگاه بوده است.

امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم گسترش فضای فیزیکی برای احداث حوزه علمیه خرم‌دره، از شهردار و شورای اسلامی این شهر خواستار انتقال ساختمان قدیمی شهرداری این شهر به نام حوزه علمیه شد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان این‌که خیران باید با اراده و همت خود مسؤولان را در احداث حوزه علمیه یاری کنند، تصریح کرد: فعالیت حوزه های علمیه شهرستانی همواره با برکات معنوی، فرهنگی و اجتماعی ارزشمندی همراه بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خاطرنشان کرد: هر گاه توجه جدی و عملی به رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری شده است، نظام اسلامی به توفیقات بزرگی دست یافته است.

وی ادامه داد: تاکنون رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مردم را در مسیر حراست از دستاوردهای انقلاب راهنمایی و توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را خنثی کرده است، اگر امروز ایشان بر حمایت از تولید داخل و بومی شدن اقتصاد تاکید دارند، قطعا صلاح کشور در این مسیر است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان این‌که ملت غیور ایران با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری موفق به شکست دشمنان نظام شده است، تاکید کرد: باید با وحدت و همدلی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران را اداره کنیم./935/پ203/ب

ارسال نظرات