۰۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۳۱۳۳۰

بیست و دومین دوهفته نامه ندای رسا منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ بیست و دومین شماره دو هفته نامه ندای رسا با موضوعات فرهنگی، اجتماعی و اخبار حوزوی منتشر شد.
دو هفته نامه نداي رسا-بيست و دومين شماره
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیست و دومین شماره دو هفته نامه ندای رسا با موضوعات فرهنگی، اجتماعی و اخبار حوزوی در خوزستان منتشر شد.

پیش خبر افتتاح فاز نخست مصلای بزرگ اهواز، خبر سفر حجت الاسلام علی بهجت، فرزند حضرت آیت الله بهجت به اهواز و بازید از موسسه آموزش عالی امیر المومنین(ع) این شهرستان، راه اندازی رشته های علوم و هنر های قرآنی در خوزستان، نشست معاونان حوزه علمیه خوزستان با استاندار استان انتشار کتاب شرح دعای سحر ماه مبارک رمضان از عناوین اخبار منتشر شده در بیست و دومین شماره دو هفته نامه ندای رسا محسوب می شود.

انتصاب حجت الاسلام مجید شرفی به امامت نماز جمعه شادگان، افتتاح نخستین استودیو مجازی مراکز کشور در خوزستان، اعلام برنامه های هفته قوه قضاییه در خوزستان، ایجاد شهرستان جدید در استان،حفظ کل قرآن کریم توسط تعدادی از هنر جویان فرهنگسرای مهدیه کوت عبدالله اهواز، راه اندازی کتابخانه عمومی شهر حسینیه اندیمشک، شرکت 89 هزار در اردوهای سازندگی در خوزستان و جمع آوری بیست هزار برگ سند از شهدای استان خوزستان از دیگر اخبار درج شده در این نشریه می باشد.

رونمایی تبلت ایرانی، معرفی پایگاه اینترنتی جامع راسخون، 350هزار حمله سایبری آمریکا به بانک مرکزی ایران، تولید نرم افزار تبدیل متن به صدا از سوی محققان ایرانی، آنالیز تصادفات جاده ای به صورت چند بعدی و جزئیات تازه sms اینترنتی تلفن ثابت نمونه های از اخبار درج شده در صفحه علم و فناوری نشریه ندای رسا است.

احکام مسجد، اخبار نماز جمعه شهرستان های خوزستان، پیام قرآن، پاسخ به شبهات، کار و تلاش در زندگی ائمه اطهار(ع)، نکاتی برای سلامت، جدی بگیریم و  چند نکته درمانی ماساژ علمی از طب سنتی از مطالبی است که در حاشیه بیست و دومین شماره دو هفته نامه ندای رسا به چاپ رسیده است.

شایان ذکر است بیست و دومین شمار دوهفته نامه ندای رسا با صاحب امتیازی و مدیر مسؤولی سید علوان نجاتی موسوی، سردبیری پیمان علی نژاد و با همکاری هیأت تحریریه در 8 صفحه و در تیراژ 3000 نسخه به چاپ رسید./9458/پ202/س
ارسال نظرات