۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۱۳۱۵۰۸

بهبودی نسبی حجت الاسلام والمسلمین حسنی

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حسنی، امام جمعه ارومیه پس از طی مراحل درمان از بیمارستان شهید مدنی تبریز مرخص شد.
غلامرضا حسني
علی حسنی، فرزند نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: امام جمعه ارومیه پس از طی مراحل درمانی و بهبودی نسبی، از بیمارستان قلب شهید مدنی تبریز مرخص شده و به شهر ارومیه و منزل شخصی انتقال یافت.

وی ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین حسنی هم‌اکنون دوران نقاهت را با استراحت در منزل سپری می کند که بنا به گفته پزشک معالج روند درمان موفقت‌آمیز بوده و در آینده نزدیک شاهد فعالیت ایشان در سنگر نماز جمعه خواهیم بود.

حسنی با تقدیر از کادر درمانی بیمارستان شهید مدنی تبریز افزود: بر اساس اعلام پزشک معالج؛ حجت الاسلام والمسلمین حسنی بایستی تا مدتی صرفا استراحت داشته و از فعالیت‌های جنبی و اجتماعی پرهیز کنند.

فرزند نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: بنده به نمایندگی از بیت امام جمعه ارومیه از تمامی مسؤولان استان آذربایجان‎‌شرقی و کشوری که در طول مدت بستری با عیادت از ابوی، مایه دلگرمی خانواده بودند، تشکر می کنم.

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی هفته گذشته به علت عوارض قلبی در بیمارستان شهید مدنی تبریز بستری شده تحت مراقبت‌های ویژه کادر پزشکی قرار داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی از معدود ائمه جمعه کشور است که با حکم امام خمینی(ره) در جایگاه امامت جمعه فعالیت می کند.

همچنین با توجه به سابقه مبارزاتی امام جمعه ارومیه در دوران پیروزی ابتدای انقلاب اسلامی، سال گذشته از سوی رییس جمهور، نشان درجه یک شجاعت به وی اهدا شد./935/پ202/س
ارسال نظرات