۱۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۱۳۲۰۷۳

احیای شب نیمه شعبان در بقاع خوزستان

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان، از برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در بقاع متبرکه استان خوزستان خبر داد.
امام زمان(عج)

 

حجت الاسلام سید علی میرمحمدی، سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تلاش دشمنان در جهت کمرنگ کردن تفکر مهدویت در جامعه به خصوص قشر جوان اظهار داشت: مؤمنان باید در راستای آرمان‌های مهدویت تلاش کنند تا شاهد جامعه‌ای پویا و عدالت محور باشیم.

 وی به برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در بقاع متبرکه خوزستان اشاره کرد و گفت: این مراسم معنوی در بقعه متبرکه سبزقبا دزفول، مقام صاحب الزمان شوشتر، بقعه امام زاده حیدر و امام زاده فضل بهبهان و حرم دانیال نبی شوش و شهرستان اهواز برگزار می گردد.

  سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان، به برنامه های در نظر گرفته شده در مراسم احیای شب نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: قرائت ادعیه وارده سخنرانی و مولودی خوانی قرائت دعای آل یاسین یا جامعه کبیره به صورت گروهی از جمله این برنامه ها است.

 حجت الاسلام میرمحمدی در ادامه تصریح کرد: اعمال شب نیمه شعبان به صورت کتابچه از سوی این اداره در 50 هزار قطعه آماده گردیده که در این شب در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت.

 سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان از برگزاری جشن نیمه شعبان در 22 بقعه متبرکه استان خوزستان نیز خبر داد و افزود: جشن های نیمه شعبان با هدف ترویج فرهنگ مهدویت و با حضور مبلغان و سخنرانان برتر استانی و کشور در این بقاع برگزار خواهد شد.

 وی در پایان تصریح کرد: راه اندازی چند ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف، نصب بنرهای با موضوع نیمه شعبان از جمله دیگر برنامه های ویژه نیمه شعبان در شهرستان دزفول خواهد بود./9464/ت303/ب

 

ارسال نظرات