۱۸ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۳۲۴۲۰
حجت الاسلام صفایی:

دشمنان تحمل نظاره‌گری روند رو به رشد کشور را ندارند

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به انحصارطلبی نظام سلطه در جهان گفت: دشمنان به دنبال وابستگی علمی و صنعتی ایران هستند.
حجت الاسلام صفايي، رييس دفتر عقيدتي سياسي ستاد فرماندهي کل قوا
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام غلامرضا صفایی، رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، امروز در جمع افسران لشکر 21 حمزه آذربایجان اظهار داشت: استکبار جهانی در 33 سال گذشته با انواع ترفندها و توطئه‌های فکری، رسانه‌ای، اقتصادی، سیاسی و حتی نظامی به دنبال براندازی نظام اسلامی بوده است؛ اما پشتوانه مردمی و رهبری الهی موجب شده دشمنان در اهداف شوم خود ناکام بمانند.
وی با اشاره به این‌که دشمنی نظام سلطه با ایران اسلامی وارد مرحله جدید خود شده است، خاطرنشان کرد: از آن جایی که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است، انواع و اقسام فتنه گری ها و دشمنی ها در 32 سال گذشته بر آن بی اثر بوده است.
رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تأکید بر این‌که سیاست‌های خصمانه غرب در ایران راه جایی نبرده است، افزود: استعمار غربی، با سیاست انحصارطلبی خود درصدد وابستگی علمی و صنعتی ایران هستند، غافل از این‌که ایران اسلامی با تکیه بر دانش بومی، با وجود همه تحریم‌ها توانسته به توفیقات بزرگی دست یابد.
حجت الاسلام صفایی با اشاره به این‌که دستیابی یک کشور اسلامی به فناوری هسته‌ای بدون اتکا به غرب، برای دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی قابل تحمل نیست، گفت: فشارهای سیاسی و اقتصادی غرب علیه ایران در مساله هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست، دشمن با آرمان، هدف و ایدئولوژی ملت ایران مشکل دارد.
رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تشریح اوضاع و شرایط حاکم بر کشور در دوان قبل از انقلاب اسلامی افزود: ایران قبل از سال 57 برای رفع نیازهای اولیه مردم واردکننده بود، چه رسد به تولید سلاح نظامی و خودکفایی در بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی، اکنون در بسیاری از عرصه‌ها به استقلال حقیقی رسیده ایم.
وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز به صادرکننده برخی کالاهای اساسی و استراتژیک تبدیل شده که این توفیق، دشمن را نگران ساخته است؛ به یقین دشمنان تحمل نظاره‌گری روند رو به رشد کشور را ندارند و با توطئه‌های مختلف به سرکردگی آمریکا برای ضربه زدن به آینده جوانان و کشور وارد میدان شده‌اند.

حجت الاسلام صفایی آمریکا و اسرائیل غاصب را بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر و مروج تروریسم دولتی در جهان دانست و گفت: ایران اسلامی امروز الهام‌بخش نهضت‌های اسلامی منطقه بوده است، اوضاع و شرایط حاکم در منطقه نشان می دهد که غرب در سیاست‌های خود شکست خورده است./935/پ202/س

 

ارسال نظرات