۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۳۲۸۲۸
رییس عقیدتی سیاسی ارتش:

صدور پیام حقیقی اسلام به برکت رهبری ولایی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام آل هاشم گفت: صدور پیام و آرمان انقلاب اسلامی به سایر کشورهای منطقه و آغاز نهضت بیداری اسلامی و تحولات جاری به برکت هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام آل هاشم، رييس عقيدتي سياسي ارتش
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امروز در مراسم افتتاح مسجداعظم تیپ چهل ارتش اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز نظام اسلای مرهون مجاهدت امام و شهدا و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
وی ولایت‌مداری را رمز عبور از کوران فتنه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: اگر امروز نظام اسلامی، ایدئولوژی اسلامی و شیعی را به جهانیان عرضه کرده و شاهد بیداری اسلامی با الهام از آرمان های انقلاب ملت ایران هستیم، در حقیقت تفکر ولایی در منطقه گسترش یافته و سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های مختلف را محقق کرده است.
حجت الاسلام آل‌هاشم تدابیر و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب را ضامن عزت و اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: صدور پیام و آرمان انقلاب اسلامی به سایر کشورهای منطقه و آغاز نهضت بیداری اسلامی و تحولات جاری به برکت رهبری شایسته رهبر معظم انقلاب است، از این رو دشمنان درصدد تضعیف نقش رهبری ولایی در ممالک اسلامی هستند.
وی تفرقه میان شیعه و سنی، تخریب و شایعه‌سازی علیه روحانیت شیعه، تضعیف نقش و جاگاه مراجع عظام تقلید و ولایت فقیه و همچنین زیرسؤال بردن احکام و اصول مسلم اسلامی را از جمله ترفندهای دشمنان در جهت مقابله با ارزش‌های شیعی و ولایی برشمرد و گفت: مهمترین رسالت روحانیت و نهادهای فرهنگی تبیین نظریه ولایت فقیه و ترویج فرهنگ ولایت‌مداری است.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز اهتزاز پرچم حاکمیت توحید، اسلام و نقطه اتکا و امید ملت های منطقه محسوب می شود، افزود: امت اسلامی تنها با تقویت وحدت زیر سایه ولایت می توانند مقابل توطئه‌ها شوم نظام سلطه ایستادگی کنند، در غیر این‌صورت وابسته به سیاست‌های استعماری غرب خواهند شد.
حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح مجاهدت رزمندگان تیپ چهل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: این تیپ در دوران جنگ تحمیلی در مناطق جنوب، غرب و شمال غرب کشور افتخارات درخشان کسب کرده و فاتح ارتفاعات میمک در عملیات نصر شش است.

همچنین حجت الاسلام فرید پاشازاده رییس عقیدتی سیاسی تیپ چهل ارتش در سخنانی به ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگی و مذهبی این نهاد پرداخت و گفت: مسجداعظم تیپ چهل ارتش مجهز به کتابخانه، واحد سمعی بصری و دفتر امام جماعت در زمینی به مساحت یکهزار و 580 متر مربع شامل 900 متر فضای صحن و 300 متر فضای شبستان زنانه احداث شده است./935/پ202/ع

ارسال نظرات