۰۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۳۳۸۵۶
امام جمعه موقت عین دو اهواز:

تحریم اقتصادی بوق تبلیغاتی دشمن است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام جابریان تحریم غرب علیه ایران را بوق تبلیغاتی دشمن دانست و افزود: پشت پرده ها، از علاقه و نیاز فراوان دیگر کشورها در معامله با ایران را نشان می دهد، اما با رسانه های خود همچنان بر بوق تحریم می دمند.
حجت الاسلام جابريان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز،  حجت الاسلام جلال جابریان، امام جمعه موقت عین دو اهواز، در خطبه های نمازجمعه این هفته به تلاش استکبار در جنگ اقتصادی علیه ایران اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن در شش محور، حوزه اقتصاد ما را هدف قرار داده است، که باید با هوشیاری و اتحاد آنها را خنثی سازیم.

وی  مانع شدن در راه استفاده بهینه از امکانات، خروج سرمایه های انسانی و مالی از کشور، اخلال در گام های جدید اقتصادی، بزرگ نشان دادن سلاح تحریم، اخلال در روابط پولی و بانکی ایران با سایر کشورها و شوک به بازار را شش محور اصلی جنگ  اقتصادی دشمن عنوان کرد.

حجت الاسلام جابریان تحریم غرب علیه ایران را بوقی تبلیغاتی دانست و افزود: پشت پرده ها، از علاقه و نیاز فراوان دیگر کشورها در معامله با ایران را نشان می دهد، اما با رسانه های خود همچنان بر شیپور تحریم می دمند.

امام جمعه موقت عین دو اهواز در ادامه به راه برخورد جدی با توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: مقاومت و ایستادگی، اتحاد و انسجام ملت و دولت، حرکت همه جانبه در راستای بهبود فضای کسب و کار، شناسایی ظرفیت های دست نخورده کشور و احیای آن ها و بالاخره تقوا مهم ترین راهکار مقابله با دشمنان اسلام است.

مردمی بودن، اسلامی بودن و ضد استکباری بودن سوریه دلیل حمایت ما است 

وی بااشاره به موضوع سوریه ابراز داشت: برخی این پرسش را مطرح می کنند که چرا باید از سوریه حمایت کرد، در پاسخ به اینان باید گفت که جمهوری اسلامی ایران طرفدار هر حرکت و حکومتی است که برپایه مردمی بودن، اسلامی بودن و ضد استکباری بودن باشد؛ از این رو حمایت از سوریه از آرمان های ما است.

حجت الاسلام جابریان شکستن حلقه های مقاومت را هدف اصلی دشمنان ذکر کرد و یادآور شد: اگر کشورهای غربی و برخی کشورهای خائن عربی به دنبال حمایت از مردم هستند، چرا برای موضوع بحرین تشکیل جلسه نمی دهند و وارد میدان نمی شوند./945/پ202/س

ارسال نظرات