۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۳۴۱۱۷

ساخت دو مدرسه علمیه جدید در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ نشست مشترک فرمانده سپاه خوزستان با مدیر و معاونان مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان با هدف همکاری و تعامل میان سپاه و حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.
ساخت دو مدرسه علمیه جدید در خوزستان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست مشترک فرمانده سپاه خوزستان با مدیر و معاونان مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، روز گذشته در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه علمیه این استان برگزار شد.

 در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، با بیان این که تا سال آینده شاهد تأسیس دو مدرسه علمیه در استان خواهیم بود، اظهار داشت: یکی از این حوزه ها در زرگان و دیگری در اندیکا در حال ساخت هستند که امیدواریم آثار و برکات زیادی را برای استان ما به ارمغان آورد.

 وی افزود: وضعیت مدارس علمیه خوزستان فرصت بی نظیری را ایجاد کرده که باید با همکاری های میان دستگاه ها به ویژه سپاه و حوزه علمیه خوزستان از این فرصت ها کمال بهره را برد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در پایان سخنان خود، اظهار داشت: باید برای انجام و پیشبرد کارهای فرهنگی استان تعاملات میان حوزه و سپاه افزایش یابد که امید است این ارتباط و تعامل بیش از پیش تنگاتنگ و صمیمی تر شود.

 

همچنین سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، در بخش دیگری از این نشست با بیان این که دشمنان پس از هشت سال جنگ تحمیلی متوجه شکست ناپذیر بودن ایران در جنگ نظامی شده اند، اظهار داشت: دشمنان هم اکنون خوب می دانند که جنگ نظامی و سخت افزاری با ایران غیر ممکن و عواقب آن بسیار خطرناک است؛ از این رو پس از اتخاذ رویکردها و استراتژی های مناسب، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را راه اندازی کردند.

 

این مقام مسؤول تصریح کرد: پس از ورود سپاه و بسیج برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، چندین محور در دستور کار این دو سازمان قرار گرفت که مهم ترین آنها راه اندازی حلقه های تربیتی شجره طیبه طرح صالحین بود؛ به طوری که این طرح به رهبری طلاب و روحانیان در مساجد آغاز شود و هدف آن نیز تقویت بنیان ها و توانمندی های فکری بسیج باشد که خوشبختانه شجره طیبه طرح صالحین هم اکنون به صورت گسترده در کشور راه اندازی شده است.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان این که رهبری و اداره طرح عظیم شجره طیبه طرح صالحین بر شما مدیران و اساتید حوزه های علمیه است، گفت: در این برهه از زمان سپاه به همکاری بیش از پیش حوزه علمیه برای مقابله با تهاجم فرهنگی نیاز جدی دارد و خوشبختانه با عنایت خداوند متعال و همکاری شما دوستان طلبه، بیش از پانزده هزار حلقه تربیتی شجره طیبه طرح صالحین در استان خوزستان راه اندازی شده و این آمار روز به روز در حال افزایش است./9465/پ202/ب

ارسال نظرات