۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۳۴۲۵۳
نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس:

تحریم های اقتصادی ما را نسبت به تهاجم فرهنگی غافل نکند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس مهمترین رویکرد دشمن برای خدشه در نظام را ایجاد فرقه های ضاله میان مردم و توجه به مسائل مادی دانست.
دکتر سوداني نماينده مردم اهواز

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست صمیمانه ناصر سودانی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با حجت الاسلام محمد دبیری فرد، سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ـ نمایندگی خوزستان لحظاتی پیش در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ـ نمایندگی خوزستان برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست حجت الاسلام دبیری فرد، به ارایه کارها و فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان پرداخت و اظهار داشت: ماموریت اصلی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان مقابله با فرقه های انحرافی است.

 

 وی در ادامه بیان داشت: دومین کار دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان، توانمند سازی طلاب در تبلیغ است؛ که این دفتر برای دست یابی به اهداف خود برنامه های متنوعی را در دست اجرا دارد.

 

مهمترین رویکرد دشمن برای خدشه در نظام اسلامی ایجاد فرقه های ضاله میان مردم است

 

همچنین ناصر سودانی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در این نشست رشد فرقه های ضاله را یک سم مهلک برای جوانان دانست و بر مرتبط بودن این فرق با بیگانگان تأکید کرد.

 

وی به اهمیت نقش دفترتبلیغات اسلامی در مبارزه با تهاجم های اعتقادی و فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: در دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان کارهای ریشه ای و اساسی در زمینه مقابله با فرق انحرافی در حال انجام است.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر بصیرت افزایی مسؤولان فرهنگی جامعه در میان آحاد و اقشار جامعه، اظهار داشت: مسؤولان فرهنگی جامعه امروزه باید به مردم بصیرت افزایی کنند و دسیسه های دشمنان را برای مردم تبیین کنند.

 

 نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود، با اشاره تهاجم های اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی ایران، گفت: دشمنان به شدت در تلاش همه جانبه برای خدشه در نظام اسلامی هستند و هم اکنون نیز به رویکرد اقتصادی روی آورده اند، اما این مسأله نباید چشم و گوش مسؤولان فرهنگی کشور را ببندد که هم اکنون دشمن بر روی مسایل اقتصادی تمرکز کرده و کاری به مسایل فرهنگی و عقیدتی مردم ندارد؛ بلکه او با تکیه بر تهاجم اقتصادی بر روی تهاجم های فرهنگی و عقیدتی علیه افکار و عقاید جامعه ایران هم توجه و برنامه ریزی کرده است./9465/پ202/ع

ارسال نظرات