۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۱۳۴۹۲۴
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری:

خبرنگاران تجسم امانت و تعهد هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند؛ خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه، مرهون تلاش شبانه‌روزی آنهاست.
روز خبرنگار

 

حجت الاسلام طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، به مناسبت روز خبرنگار در پیامی با گرامی باد یاد و نام شهید محمود صارمی ابراز داشت: شهدای خبرنگار در راه انجام وظیفه بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح داده و با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند.

در ادامه آمده است: تولید اطلاعات در جوامع امروزی مهم ترین زیر ساخت تصمیم سازی های هوشمندانه و نظارت پیوسته بر نحوه اجرای آن هاست. بدین ترتیب نشر اطلاعات، چراغ پر فروغی را می ماند که راه بالندگی و پیشرفت را پیش روی انسان های مشتاق می نهد.

این پیام می افزاید: توسعه این مرز و بوم تحقق نخواهد یافت مگر به همت انسان های سخت کوش و پرتلاش، تیزهوش و دوراندیش، صادق و منصف و آنان که بی آلایش در قاموس قلم خبرنگاری، سختی های کار را به جان خریده تا با همدلی و وحدت روشنی بخش راه باشند و شناخت آسیب ها، آفرینش موضوع های بدیع، مسیر تحول، بالندگی و توسعه میهن اسلامی را تسریع نمایند.

حجت الاسلام طباطبایی ابراز داشت: خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند؛ خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه، مرهون تلاش شبانه‌روزی آنهاست.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: 17 مرداد فرصت مغتنمی است که ضمن بازخوانی کارنامه سراسر شور و شعور خبرنگاران متعهد رسانه های رسالت آشنا برای آگاهی بخشی به ملت ایران اسلامی، این روز شکوهمند ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران ، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همواره نقدهای شما چراخ راه ما بوده و انشاا... در سالی که به نام سال "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" مزین گشته نیز رهنمودهای دلسوزانه خود را از ما دریغ نکرده تا ما با رفع کاستی‌ها بتوانیم وظایف‌ خود را در این عرصه‌ مهم به درستی ایفا کنیم و با یاری یکدیگر به ارتقای جایگاه وقف و موقوفات و بقاع متبرکه آن‌چنان که شایسته باشد همت گماریم. /9461/د102/ع

ارسال نظرات