۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۳۵۳۳۰
مشاور استاندار آذربایجان شرقی:

روحانیان حاضر در منطقه تسلی بخش آلام آسیب دیدگان حادثه هستند

خبرگزاری رسا ـ مشاور استاندار آذربایجان شرقی از حضور فعال روحانیان و مبلغان استان در شهرهای زلزله زده اهر، هریس و ورزقان خبر داد.
روحانیان حاضر در منطقه تسلی بخش آلام آسیب دیدگان حادثه هستند


حجت الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا در شهرستان هریس اظهار داشت: از نخستین ساعات وقوع زلزله، ستاد بحران استان به ریاست استاندار آذربایجان شرقی تشکیل شد که بلافاصله گروه‌های امداد و نجات به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.


وی از برگزاری جلسات متعدد ستاد بحران استان با حضور مسؤولان مربوطه، وزرای کشور و بهداشت طی دیروز و امروز خبر داد و گفت: فردا جلسه ستاد بحران استان با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر اقتصاد و دارایی در تبریز برگزار خواهد شد.

 

امام جمعه هریس با بیان این‌که رییس جمهور کشورمان دستور اکید بر خدمت‌رسانی سریع به آسیب دیدگان زلزله صادر کرده است، افزود: خوشبختانه شهرستان های معین به خوبی وارد صحنه شدند و مواردی از قبیل اسکان موقت، تغذیه و امداد و نجات را به خوبی عملی کردند.

 

حجت الاسلام احمدی همچنین از حضور فعال روحانیان و مبلغان استان در اجرای کفن و دفن کشته شدگان زلزله اخیر در شهرها اهر، هریس و ورزقان خبر داد و گفت: طی فراخوانی که با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی صورت گرفت، تعدادی قابل توجهی از طلاب، مبلغان حوزوی و روحانیان به منطقه اعزام شده اند.

 

وی با بیان این‌که روحانیت حاضر در منطقه تسلی بخش آلام آسیب دیدگان حادثه هستند، گفت: خوشبختانه تمام روحانیان بومی و غیربومی که در ماه مبارک رمضان برای انجام تبلیغ به روستاهای منطقه اعزام شده بودند، از سلامت روحی و جسمی کامل برخوردار هستند./935/پ202/ب

ارسال نظرات