۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۱۳۵۶۲۸
امام جمعه آمل:

روز قدس نماد ظلم ستیزی امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ جمعه آمل با بیان این که امام خمینی (ره) ماهیت ضد بشری صهیونیسم را برای دنیا آشکار کرد، گفت: امروز یک اجماع فکری بر علیه این رژیم جعلی در عرصه جهانی به وجود آمده است.
حجت الاسلام رحماني؛ امام جمعه آمل


حجت الاسلام محمدعلی رحمانی، امام جمعه آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که روز قدس نماد ظلم ستیزی امت اسلامی است، گفت: تظاهرات پرشور مسلمانان در این روز باشکوه لرزه بر پیکر رژیم  غاصب صهیونیستی و همدستان مستبکرش می اندازد و نشانگر این است که مسلمانان از حرکت مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و خواهند کرد.

 
وی با اشاره به این که بیداری اسلامی از دستاوردهای روز جهانی قدس است، خاطرنشان کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) هدیه‌ای ارزنده برای مردم فلسطین و همه مسلمین جهان است و این نامگذاری به معنای آن است که آزادی قدس در گرو وحدت و انسجام مسلمین جهان است.


امام جمعه آمل با اشاره به این که حضور در راهپیمایی روز قدس امری مهم و تاثیر گذار در سطح منطقه ای و جهانی خواهد بود، گفت: استکبار جهانی با دیدن خروش و وحدت مردم ایران و امت اسلامی خواهند دانست که همه مردم کشورمان پیرو امر ولایت فقیه هستند و تحریم های اقتصادی و هر نقشه شوم دیگری تاثیری در اراده این ملت با عظمت نخواهد داشت.


حجت الاسلام رحمانی، حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را موجب اقتدار و وحدت مسلمانان جهان دانست و خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس میدانی برای حمایت از مظلومان و اعلام انزجار نسبت به ظلم و ستم ایادی استکبار جهانی است.

 

امام جمعه آمل با بیان این که امام خمینی (ره) ماهیت ضد بشری صهیونیسم را برای دنیا آشکار کرد ، گفت: امروز یک اجماع فکری بر علیه این رژیم جعلی در عرصه جهانی به وجود آمده است.


وی با اشاره به اهمیت روز قدس امسال افزود: حضور حداکثری مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس پیام مهمی برای سران کشورهایی دارد.

 

حجت الاسلام رحمانی در پایان ضمن دعوت از حضور امت مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: ما مخالف تضییع حقوق مردم در تمامی جوامع بشری هستیم که باید از این آرمان والای انقلاب خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دفاع کنیم.


گفتنی است، مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس در آمل با سخنرانی حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی، رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا  و اقامه نماز وحدت بخش جمعه به امامت امام جمعه آمل در مصلی بزرگ قدس شهرستان برگزار خواهد شد./950/ت302/ب

ارسال نظرات