۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۳۵۷۱۱
آیت الله حسینی:

روز قدس سنبل همبستگی مسلمانان در برابر استکبار است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه خوزستان با بیان این که استکبار برای خدشه در روز قدس، چنگ و دندان نشان داده است، خاطرنشان کرد: روز قدس سنبل اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان در برابر توطئه های استکبار و کشورهای مزدور است.
آيت الله سيد علي حسيني ، استاد حوزه علميه خوزستان

 

آیت الله سید علی حسینی، استاد برجسته حوزه علمیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت:  لبیک گفتن به اهداف و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی درروز قدس، موجب خنثی شدن برنامه های انتقام جویانه از قبل طراحی شده استکبار می شود.

استاد برجسته حوزه علمیه خوزستان با بیان این که استکبار برای خدشه در روز قدس، چنگ و دندان نشان داده است، خاطرنشان کرد: روز قدس سنبل اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان در برابر توطئه های استکبار و کشورهای مزدور است.

وی یکی از نکات مهم روز قدس را نقش رسانه های غربی با سناریوهای پوشالی و حمایت دروغین برخی ازکشورهای فاسد عرب را ذکر کرد و گفت: استکبار جهانی با تاسیس مدرسه تروریستی آل سعود و آل خلیفه در خاورمیانه خواهان رواج اندیشه های غربی و نابودی عقاید دینی مسلمانان هستند.

استاد حوزه علمیه اهواز با بیان این که مقاومت های اسلامی مردم  مسلمان شیعه کشور بحرین و مقاومت سوریه نشأت گرفته از آرمان های امام خمینی (ره)  و مقام معظم رهبری است، گفت: در عرصه تبلیغاتی و گفتاری باید از مقاومت های جنبشی اسلامی حمایت شود تا به مرحله اقناع گری برسند.

وی در پایان سخنانش با تأکید بر این که تاریخ شاهد ظلم رژیم صهیونیستی و سکوت سران فاسد عرب در برابر مظلومیت ملت فلسطین است، خواستار حضور ملت شریف ایران و مسلمان جهان در راهپیمای روز قدس با شعارهای دندان شکن به مزدوران اسرائیلی غاصب شد./ 9456/ت302/ب

ارسال نظرات