۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۳۶۵۷۶

دوره دانش افزایی ویژه استادان تدبر در قرآن و سیره برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دوره دانش افزایی ویژه استادان تدبر در قرآن و سیره از سوی مؤسسه فرهنگی تدبر در قرآن و سیره اهل بیت(ع) در حال برگزاری است.
دوره دانش افزایی ویژه استادان تدبر در قرآن و سیره برگزار می شود

 

حجت الاسلام مهدی مقامی، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی تدبر در قرآن و سیره اهل بیت(ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری دوره دانش افزایی ویژه استادان تدبر در قرآن و سیره از سوی این مؤسسه خبر داد و گفت: این دوره با حضور 230 نفر از مربیان مؤسسه فرهنگی تدبر در قرآن و سیره اهل بیت(ع) در محل این مؤسسه در حال برگزاری است.

 

وی در خصوص سرفصل های برگزاری این دوره بیان کرد: کارگاه تدبر در سیره، کارگاه تدبر موضوعی قرآن، کارگاه تدبر میان سوره ای و روش شناسی تدبر در قرآن و سیره از سر فصل های اصلی می باشد که در این دوره به آموزش آن ها پرداخته خواهد شد.

 

 

حجت الاسلام مقامی با بیان این که افرادی که در این دوره پذیرش شده اند از دانشجویان و طلابی بوده اند که سابقه تدریس در مبحث تدبر را داشته اند، خاطرنشان کرد: مدرک گواهی تربیت مربی تدبر در قرآن و سیره در پایان این دوره به قبول شدگان در ازمون نهایی این دوره اعطا خواهد شد.

 

 

وی با اشاره به این که مدت برگزاری این دوره 6 ماه است، یادآور شد: استادان حاضر در این دوره ویژه برادران حجت الاسلام شیخ زاده و حجت الاسلام محمد الهی خراسانی و ویژه خواهران خانم طلوع و خانم هاشمی هستند.

 

  

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی تدبر در قرآن و سیره اهل بیت(ع) متذکر شد: حضور شرکت کنندگان در همه کلاس ها الزمی است و پس از اتمام دوره از آن ها آزمون گرفته خواهد شد./968/ت303/ب

 

 

ارسال نظرات