۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۱۳۶۷۵۴
همزمان با هفته دولت برگزار شد:

نخستین نشست خبری استاندار جدید قم با اصحاب رسانه

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته دولت، نشست خبری با حضور پیریایی استاندار قم و اصحاب رسانه برگزار شد.
توديع و معارفه استاندار قم
 

به گزارش خبرگزاری رسا، کرم‌‌رضا پیریایی، استاندار قم در این نشست با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، این هفته را فرصت مناسبی برای بیان خدمات و عملکرد دولت دانست.
وی با اشاره به برنامه های هفته دولت در قم، از افتتاح 216 پروژه عمرانی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی در طول این هفته خبر داد و گفت: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 286 میلیارد تومان به بهره برداری می رسند.

استاندار قم همچنین از آغاز عملیات اجرایی 30 طرح عمرانی در این هفته خبر داد و افزود: این 30 طرح با اعتبار اولیه 92 میلیارد تومان کلنگ زنی می شوند.

پیریایی با اشاره به لیست پروژه های شاخص افتتاحی این ایام تصریح کرد: 71 پروژه عمران روستایی،46 پروژه مسکن مهر و عمران شهری،30 پروژه بخش انرژی،27 پروژه در بخش کشاورزی و دامپروری و11 پروژه در بخش آموزشی، مهم ترین پروژه های برنامه ریزی شده برای افتتاح هستند.

وی  با اشاره به این که در قالب طرح های مهر ماندگار طرح های خوبی برای استان پیش بینی شده است، گفت: برخی از طرح های مهم استان از جمله تقاطع غیر هم سطح 72 تن و پروژه های مسکن مهر، برای این ایام قابل بهره برداری  بود اما زمان رسمی افتتاح آن ها به زمان دیگری و با حضور مسولان ملی موکول گردید.

استاندار قم با ابراز خرسندی از تشکیل نشست با اصحاب رسانه، از تعامل خود با اهالی قلم و اندیشه خبر داد و گفت: خود را جزیی از خانواده بزرگ رسانه می دانم.

پیریایی با اشاره به کارکردهای رسانه های ارتباط جمعی در طرح مسائل و مشکلات،  گفت: رسانه ها در نقد مسائل و موضوعات باید نفع مردم و نظام را در نظر گرفته و نگاه سازنده و کارشناسی شده به مسائل داشته باشند.

وی با بیان این که قطار پیشرفت قم پر شتاب تر از گذشته به حرکت خود ادامه خواهد داد، افزود: انجام بازدیدهای سرزده از پروژه ها و محلات شهری و روستایی را به عنوان شیوه کاری دولت دهم دنبال خواهم کرد.

استاندار قم با اشاره به میزبانی اجلاس شانزدهم غیر متعهدها  توسط جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به شرایط منطقه ای و جهانی، برگزاری این اجلاس آثار و دستاوردهای جهانی در پی خواهد داشت.

پیریایی به حضور گسترده سران و وزرای کشورهای عضو این اجلاس اشاره و خاطر نشان کرد: برگزاری این نشست در مقطع کنونی علاوه بر معرفی ظرفیت های ویژه کشور، فرصت مناسبی را برای اعضای جنبش و دیگر کشورهای منطقه و جهان دارد./919/د102/ن

ارسال نظرات