۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۳۷۳۴۱
معاون فرهنگی تبلیغی گیلان:

بهره گیری از ظرفیت های تبلیغی حوزه و روحانیت در مدارس ضروری است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید براین که زمینه حضور بیشتر روحانیت در سطح مدارس باید فراهم شود، گفت: باید از ظرفیت های تبلیغی حوزه و روحانیت بیشتر در محیط های آموزشی بهره گرفته شود.
تبليغ ديني

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در جلسه هماهنگی و ساماندهی اعزام مبلغ به مدارس استان، مدارس را مهم ترین پایگاه برای تبلیغ صحیح ارزش های دینی دانست و گفت: دانش آموزان مهم ترین اهداف تبلیغی در طرح اعزام مبلغ به مدارس هستند.


وی با اشاره به این که 540 مبلغ دینی همزمان با سال تحصیلی در مدارس استان فعالیت تبلیغی دارند، افزود: امروز حضور یک طلبه و روحانی مستعد و فرهیخته با توان علمی و تبلیغی بالا در میان دانش آموزان یک ضرورت انکارناپذیر است.

 

حجت الاسلام گلمیرزاده با تأکید براین که سازمان تبلیغات اسلامی با جدیت بیشتری طرح اعزام مبلغ به مدارس در سال تحصیلی جدید را پیگیری خواهد کرد، بیان داشت: ترویج ارزش های دینی باید از دوران دانش آموزی در مدارس ترویج شود.

 

معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید براین که زمینه حضور بیشتر روحانیت در سطح مدارس باید فراهم شود، گفت: باید از ظرفیت های تبلیغی حوزه و روحانیت بیشتر در محیط های آموزشی بهره گرفته شود.

 

وی با بیان این که امروز دانش‌آموزان به شدت در معرض آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی قرار دارند، افزود: ارتباط بیشتر طلاب جوان و با استعداد در سطح مدارس با دانش آموزان می‌تواند زمینه آگاه بخشی به نسل جوان را فراهم کند.

 

حجت الاسلام گلمیرزاده با اشاره به این که امروز هجمه‌های فرهنگی دشمنان وارد فاز جدید شده است، بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی با همه توان خود به دنبال تضعیف اعتقادات دینی جوانان ایران اسلامی هستند.

 

وی نسبت به گسترش شبهات دینی در میان نسل جوان از سوی دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: امروز همه توان دشمنان در جهت تضعیف هویت دینی جوانان کشورمان به کار گرفته شده است.

 

حجت الاسلام گلمیرزاده با اشاره به این که امروز نسل جوان کشورمان سؤوالات متعددی در عرصه های دینی دارند، بیان داشت: روحانیت باید با تقویت جایگاه علمی خود پاسخگوی این سؤالات باشد.

 

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه سخنان خود با تأکید براین که روحانیت همواره در خط مقدم دفاع از ارزش‌های ناب اسلامی بودند، افزود: امروز نیز روحانیت همانند گذشته مدافع حقیقی اسلام ناب محمدی است.

 

وی با بیان این که ارتباط مردم با روحانیت یک ارتباط قلبی و عاشقانه بوده است، تصریح کرد: روحانیت همواره با آغوش‌ باز پذیرای مردم بودند و به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی می کردند.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که استحکام روز افزون ارتباط میان مردم و روحانیت سبب عصبانیت دشمنان اسلام شده است، گفت: دشمن در تاریخ اسلام به ویژه سه دهه اخیر همه توان خود را برای تضعیف جایگاه روحانیت و کمرنگ‌کردن ارتباط میام مردم و روحانیت به کار گرفته، اما همواره با شکست روبه‌رو شده است./950/پ202/ب

ارسال نظرات