۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۳۷۳۶۴
در خرم آباد؛

همایش بزرگ جوان بصیرت و بیداری اسلامی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ جوان، بصیرت و بیداری اسلامی در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد.
همايش جوان و بيداري اسلامي در خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بزرگ جوان، بصیرت و بیداری اسلامی صبح امروز با حضور جوانان و نوجوانان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد خرم آبادی در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد.

بصیرت و معنویت جوانان را در مقابل توطئه های دشمنان حفظ می کند

در این مراسم حجت الاسلام مجید احمدی، معاون فرهنگی و تبلیغی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که بصیرت و معنویت دو عنصر مهمی است که امروز باید در میان نسل جوان جامعه نهادینه شود اظهار داشت: این دو عنصر جوانان را در مقابل توطئه‌های نرم دشمنان مقاوم کرده و سبب می شود تا آن ها در شناخت مسیر سعادت و خوشبختی دچار اشتباه و انحراف نشوند.

وی در دامه با اشاره به آیات قرآن در رابطه با بصیرت افزایی تصریح کرد: نداشتن روشن بینی و بصیرت درطول تاریخ اسلام سبب ایجاد مهمترین ضربه ها به بدنه اسلام از سوی دشمنان شده است.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به راهکار هایی در رابطه با بصیرت افزایی در جامعه خاطر نشان کرد: نوآوری و ارائه طرح‌های جدید و کارشناسی شده منطبق بر نیازهای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه قشر جوان و نوجوان می‌تواند در راستای ارتقاء بینش دینی و افزایش بصریت سیاسی و فرهنگی اجتماع بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به وظایف کانون های فرهنگی مساجد اظهار داشت: مبارزه با هجمه‌های فرهنگی دشمنان، فراهم ساختن زمینه برای جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به مساجد از مهم ترین اهداف شکل گیری کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

معاون فرهنگی و تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی لرستان در پایان خاطر نشان کرد: تربیت نیرو و کادرسازی برای آینده نظام و آموزش  احکام و مسایل شرعی پس از جذب نوجوانان از دیگر اهداف تشکیل کانون‌های فرهنگی در مساجد است./ 9464/پ202/ع

ارسال نظرات