۱۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۳۷۴۹۱
با حضور دانش آموزان منتخب کشور؛

جشنواره ملی نماز به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین جشنواره ملی نماز ویژه دانش آموزان سراسر کشور دهه سوم ماه جاری به میزبانی دارالارشاد برگزار خواهد شد.
نماز

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، احمد محمودزاده، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، امروز در نشست هم‌اندیشی برگزاری جشنواره نماز دانش آموزان سراسر کشور اظهار داشت: میزبانی شهر اردبیل در برگزاری این جشنواره، بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، آموزشی و تربیتی این استان در حوزه دین خواهد بود.

 

وی با اشاره به این‌که جشنواره ملی نماز برای نخستین بار با حضور 257 دانش آموز دختر و پسر در اردبیل برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این جشنواره با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی، اداره کل امور قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش و حمایت دستگاه های اجرایی استان برگزار می‌شود.

 

محمودزاده با بیان این‌که مسابقات پسران دانش آموز در روزهای 21 تا 23 شهریور ماه برای و دختران از 25 تا 27 شهریور خواهد بود، افزود: این جشنواره دینی با حضور دانش آموزان منتخب 13 استان برگزیده کشور همراه خواهد بود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تشریح ظرفیت‌های موجود در اردبیل برای برگزاری جشنواره‌های مهم منطقه‌ای و کشوری گفت: جشنواره ملی نماز اردبیل با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز در رشته‌های مختلف هنری برگزار می‌شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که تمام تلاش‌ها برای آغاز با نشاط و منظم سال تحصیلی 92 ـ 91 و استقرار عملی نظام آموزشی 6ـ3ـ3 است، اظهار داشت: مانور بازگشایی مدارس 20 شهریور ماه به منظور رفع کاستی‌های احتمالی اجرا خواهد شد.

 

محمودزاده ادامه داد: برای پایه دوم و ششم ابتدایی معلمان آموزش‌دیده آمادگی دارند تا سر کلاس‌های درس حاضر شده و با شیوه‌های جدید متناسب با کتب تازه تألیف شده، بتوانند دانش‌آموزان را آموزش دهند./935/پ202/س

ارسال نظرات