۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۳۸۷۳۹
رهبر مسیحیان مارونی لبنان:

توهین به پیامبر اسلام توهین به خداوند است

خبرگزاری رسا ـ رهبر مسیحیان مارونی لبنان ضمن محکوم کردن اهانت به پیامبر اسلام گفت: جسارت به پیامبران الهی، جسارت به خداوند بزرگ است.
مار بشاره پطرس راعي، اسقف اعظم مسيحيان ماروني لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، پاتریک بشاره الراعی، رهبر مسیحیان مارونی لبنان در آستانه سفر پاپ بندیکت شانزدهم رهبر کاتولیک‎های جهان به لبنان، فیلم موهن علیه پیامبر اکرم (ص) را به شدت محکوم کرد.


پاتریک بشاره الراعی با اشاره به فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)، بیان کرد: متاسفانه فیلمی را ساختند که هیچ بویی از اسلام نبرده و در آن سراسر توهین به پیامبر اسلام(ص) است؛ ما ضمن محکوم کردن این اقدام از سازمان ملل متحد می خواهیم که هر چه زودتر قطعنامه ای علیه سازندگان این فیلم موهن صادر کنند زیرا امروز به پیامبر اسلام، فردا به پیامبر مسیحیان توهین خواهد شد و جسارت به پیامبران الهی، جسارت به خداوند بزرگ است.


رهبر مسیحیان مارونی لبنان تاکید کرد: مسلمانان و جوامع اسلامی نباید در مقابل توهین به پیامبر خود سکوت کنند و نباید بگذارند که به اسلام و پیامبرشان جسارت شود.


وی اظهار داشت: لازم است که میان ادیان خصوصا اسلام و مسیحیت گفت‎وگو و تعامل برقرار شود.


بشاره الراعی ضمن اشاره به اوضاع و بحران سوریه، بیان کرد: ما بارها گفته ایم و بازهم می گوییم، درگیری‎ها و خونریزی‎ها در سوریه باید پایان یابد زیرا این جنگ به نفع هیچ کس نیست و نخواهد بود./994/ب902/ک

 

 

ارسال نظرات