۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۱۳۹۰۳۸
امام جمعه یاسوج:

آزادی بیان غرب ابزاری جهت توهین به مقدسات است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه یاسوج آزادی بیان غرب را ابزار ظلم و ستم آن ها علیه مردم مظلوم برشمرد و تأکید کرد: دولت های استکباری غرب که در رأس آن ها آمریکا قرار دارد تحت عنوان آزادی بیان همواره در حال توهین به مقدسات هستند.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني-امام جمعه ياسوج

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در یاسوج، با اشاره به ساخت فیلم موهن در خصوص زندگی پیامبر اکرم(ص) از سوی آمریکا و صهیونیسم گفت: دشمنی یهود علیه دین اسلام سابقه تاریخی دارد که جنگ های صلیبی از نمونه های آن است.

امام جمعه یاسوج آزادی بیان را ابزار غرب جهت ظلم و ستم به ملت های مظلوم برشمرد و تأکید کرد: دولت های استکباری غرب با سردمداری آمریکا با عنوان آزادی بیان همواره در حال توهین به مقدسات ادیان و یا ظلم بر علیه مردم بی گناه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه تصریح کرد: سوزاندن قرآن کریم از سوی کشیش مسیحی که مورد حمایت دولت آمریکا قرار گرفت و همچنین هتک حرمت به ساحت پیامبر اکرم(ص) با ساخت فیلمی موهن که سبب جریحه دار شدن قلب بیش از یک میلیارد مسلمان شد، از اقدامات آمریکا و صهیونیسم با سلاح آزادی بیان است.

وی با بیان این که مسلمانان در هر برهه ای از زمان که به مقدسات اسلامی توهین شود باید واکنش نشان دهند، اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون افزون بر ایران، کشور های دیگر اسلامی نیز اقدامات بسیار مطلوبی انجام داده اند و موجی جدید از تنفر ملت ها نسبت به غرب آغاز شده است و دشمنان باید منتظر عکس العمل های شدید تر از سوی مسلمانان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پایان سخنان خود به ادعاهای دروغین غرب در خصوص آشتی با اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: آشتی غرب با اسلام امری محال و غیرممکن است؛ چرا که آشتی با اسلام منافع آنان را به خطر می اندازد و شعارهایی آنان تنها جنبه تبلیغاتی دارد./9464/ت302/ب

ارسال نظرات