۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۳۹۸۲۶
رییس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه:

قرآن و عترت موجودیت رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام خطیب گفت: قرآن و عترت موجودیت رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته است، از این رو دشمنان سیاست اسلام‌هراسی و اهانت به مقدسات دینی مسلمانان را پیش گرفته‌اند.
رژيم صهيونيستي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام سیداسماعیل خطیب، رییس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه امروز در معارفه رییس حفاطت و اطلاعات دادگستری استان زنجان اظهار داشت: اهانت به مقدسات دینی مسلمانان، اوج بی‌منطقی و درماندگی دشمنان اسلام به‌ویژه رژیم صهیونیستی را نشان می دهد.


وی با بیان این‌که توجه و عمل به معارف متعالی قرآن، حضرت رسول اکرم(ص) و سیره ائمه اطهار بیش از این دشمنان را درمانده خواهد کرد، گفت: قرآن و عترت موجودیت رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته است، از این رو دشمنان سیاست اسلام‌هراسی و اهانت به مقدسات دینی مسلمانان را پیش گرفته‌اند.


حجت الاسلام خطیب با بیان این‌که موج بیداری اسلامی و گرایش به معارف حیات‌بخش اسلا
م در سراسر جهان برگرفته از نهضت حسینی ملت ایران در سال 57 است، خاطرنشان کرد: تمامی این جنایات صهیونیستی با هدف خاموشی نور اسلام و ولایت در ممالک اسلامی است، غافل از این‌که توهین به مقدسات خون میلیون‌ها مسلمان را به جوشش درمی‌آورد.


رییس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به این‌که امت اسلامی به ماهیت اصلی مدعیان حقوق بشر و احترام به حقوق ادیان پی برده‌اند، تصریح کرد: کرد: هجمه های صهیونیسم علیه قرآن و عترت به این دلیل است که امروز قرآن موجب حیات بخشی مجدد به جهان شده است.

 

وی توطئه های شوم دشمنان اسلام را ادامه سیاست اسلام‌هراسی در غرب دانست و گفت: رژیم صهیونیستی قادر به مقابله با نفوذ ارزش‌های اسلامی در قلوب بشریت نیست، چراکه این آموزه‌‎های ریشه در فطرت پاک بشری دارد، استیصال دشمنان از ترویج ارزش های اسلامی در جهان بزرگ ترین پیروزی امت اسلامی است.

 

حجت الاسلام خطیب در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: هشت سال جنگ تحمیلی با وجود تمامی مشکلاتی که داشت، دستاوردهای بزرگی به ارمغان آورد که زمینه ثبات و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران و صدور انقلاب اسلامی به سراسر جهان را فراهم کرد.

 

وی بیداری اسلامی و پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی بر سایر مکاتب لیبرالی و سکولاریستی جهان را نشات گرفته از فرهنگ دفاع مقدس دانست و گفت: قدرت امروز ملت ایران برگرفته ادوات نظامی و دفاعی نیست، بلکه مرهون خون شهدا و رهبری عالمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم علی محمدی به عنوان مسؤول ارشد حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در استان زنجان منصوب و از تلاش‌های حجت الاسلام سیدسجاد موسویون تقدیر شد./935/پ202/ج

ارسال نظرات