۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۱۴۰۰۱۷
به همت بنیاد فرهنگی مهدی موعود خراسان رضوی؛

محصولات فرهنگی با هدف اشاعه فرهنگ مهدویت منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی، لوازم التحریر ، بازی برای کودکان را با هدف اشاعه فرهنگ ناب مهدویت منتشر کرد.
محصولات فرهنگی با هدف اشاعه فرهنگ مهدویت منتشر شد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از واحد خبر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)شعبه خراسان رضوی، حجت الاسلام سید جعفر موسوی نسب، گفت: همه ساله در آغاز ساله تحصیلی شاهد هستیم ، دفاتر تحریری برای کودکان و دانش آموزان ما به بازار عرضه می شود دارای تصاویری است که مغایر با عقاید دینی ما است.

 

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی گفت: واحد کودکان این بنیاد برآن شد تا با تولید دفاتر مشق، نقاشی، دفترچه یادداشت ویژه کودکان و نوجوانان با مفاهیم مهدوی، به مقابله با آسیب های فرهنگی در لوازم التحریر بپردازد.

 

وی در توضیح این محصولات گفت: دفاتر مشق در اندازه 40 برگ و 60 برگ عرضه شده است که با تصاویر زیبا و شاد که بر روی پشت جلدآن، به توصیف ویژگی های امام زمان (عج)، دوران حکومت امام زمان (عج) به زبان کودکانه پرداخته شده است.

 

حجت الاسلام موسوی نسب اظهار داشت: هچنین در بازی کودکانه که به شکل پازل برای خردسالان ارائه شده است ویژگی های منتظران به زبان کودک به صورت تصویری تولید شده است.

 

یکی دیگر از محصولات فرهنگی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) هنر معرق کاری با معرفی القاب امام زمان (عج) است، همچنین تابلو برای منازل و ادارات که به معرفی احادیث و آیات قرآنی پیرامون امام زمان (عج)، تصویری سازی کودکانه، برای استفاده خانواده و موسسات نهادهای مختلف با هدف اشاعه فرهنگ ناب مهدویت عرضه شده است.

 

بخشی دیگری از فعالیت های فرهنگی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی، نگارش و انتشار کتاب پرستار مهدوی دربهار 91 بود که به معرفی جایگاه پرستاران در زمینه سازی برای ظهور و حکومت امام زمان (عج) پرداخته است.

 

 گفتنی است، در آینده نیز سایر لوازم التحریر شامل کیف، خودکار، خط کش و... برای کودکان و خردسالان عرضه خواهد شد.

 

علاقه مندان برای تهیه محصولات فرهنگی این بنیاد می توانند، به آدرس مشهد، چهارطبقه ، بلوار مدرس، بین مدرس 8و10، ساختمان نهضت سوادآموزی، طبقه پنجم ، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) مراجعه کنند و یا باشماره 05112221670 تماس بگیرند.

 

 برگزاری مراسم ویژه شب میلاد امام رضا(ع) در مشهد

 مراسم شب میلاد امام رضا(ع) در مشهد مقدس در روز پنج شنبه 6 مهرماه در جامعة الحسین مشهد با حضور حجت الاسلام سید مهدی میرباقری برگزار می شود.

 

جشن میلاد امام هشتم(ع) در جامعة الحسین هیئت رزمندگان اسلام مشهد واقع در بلوار مصلی شهر مقدس مشهد برگزار می شود.

 
این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام سید مهدی میرباقری و مداحی سید مجید بنی فاطمه از ساعت 8 شب پنج شنبه ششم مهرماه همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) برگزار می شود /930/د103/ب
ارسال نظرات