۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۴۰۲۵۱

طلاب حوزه علمیه امام مهدی تهران از اقدام حوزه هنری حمایت کردند

خبرگزاری رسا ـ مؤسس، مدیریت و طلاب حوزه علمیه امام مهدی(عج) از تشکل‌های ‌شاخص و محوری ‌جبهه فرهنگی ‌انقلاب اسلامی ‌برای‌ حمایت از اقدام انقلابی ‌و به موقع حوزه هنری‌ در عدم نمایش فیلم‌های ‌غیر ارزشی ‌حمایت کردند.
حوزه علميه امام مهدي

به گزارش خبرگزاری رسا، حوزه علمیه امام مهدی(عج) تهران بیانیه‌ای را در حمایت از اقدام حوزه هنری در تحریم پخش فیلم‌های مبتذل روشنفکری صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: سیاست‌گذاران حوزه‌ هنری سازمان تبلیغات اسلامی ‌جای درستی را هدف گرفته‌اند. حوزه‌ هنری تحریم فیلم هایی ‌را در دستور کار قرار داده است که جریان روشنفکرنمای ‌وطنی‌ تولید و نمایش آنها را از مهمترین دغدغه‌ها و اولویت های‌ کاری‌ خود می‌داند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 «بسم الله الرحمن الرحیم»

«خون پاک صدها هنر مند فرزانه در جبهه های‌عشق و شهادت و شرف و عزت، سرمایه زوال ناپذیر آنگونه هنری‌است که باید، به تناسب عظمت و زیبایی‌انقلاب اسلامی، همیشه مشام جان زیبا پسند طالبان جمال حق را معطر کند.» امام خمینی(ره)

این روزها که همزمان با ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) می‌باشد، یادآور حماسه بزرگ ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی‌ به مزدوری‌ صدام بعثی ‌است. مردم انقلابی ‌ایران با ایجاد نظام جمهوری‌اسلامی‌ تحولی ‌بزرگ را در عرصه سیاست و حکومت در سطح منطقه‌ای ‌و جهانی ‌رقم زدند و این درخت تناورامروز در بیرون مرزهای ‌کشور اسلامی‌مان در حال شکوفایی ‌است و نتیجه آن اضمحلال قدرت‌های ‌استکباری ‌است. برهمین اساس سیاست‌گزاران حوزه‌ی هنری سازمان تبلیغات اسلامی ‌جای درستی را هدف گرفته‌اند. حوزه‌ی هنری تحریم فیلم هایی ‌را در دستور کار قرار داده است که جریان روشنفکرنمای ‌وطنی‌ تولید و نمایش آنها را از مهمترین دغدغه‌ها و اولویت های‌ کاری‌ خود می‌داند.

اما با دقت درفرمایشات امام المسلمین رهبر شجاع انقلاب اسلامی(دام عزه) که تأکید بر لزوم تقویت ارزشهای‌ دینی‌ و ملی‌ در آثار سینمایی ‌را بارها در دیدار با کارگردانان سینما مطرح نمودند، دغدغه‌ها و اولویت‌های‌ دیگری ‌برداشت می‌شود .

ما معتقدیم تنها به هنری ‌باید پرداخت که راه ستیز با جهان خواران شرق و غرب در رأس آنان آمریکا و صیهونیسم جهانی‌ را بیاموزد.

حوزه علمیه امام مهدی(عج) ضمن تشکر از سازمان تبلیغات اسلامی ‌و حوزه هنری‌ از این اقدام خداپسندانه و انقلابی‌ و همچنین در راستای‌ حفظ ارزش‌های ‌اسلامی‌ حمایت قاطع خود را از اقدام عملی ‌و بموقع حوزه هنری ‌در حفظ و پایداری ‌از کیان فرهنگی ‌نظام اعلام می‌داریم و از مسؤولین امر می‌خواهیم رهنمودهای ‌حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری‌ را درباره احراز صدور مجوز به فیلم ها مد نظر قرار دهند، از مردم شریف ایران بویژه تشکل‌های ‌فرهنگی‌، دینی‌ و مردمی‌خواهان تحریم فیلم های ‌غیر‌ارزشی ‌و عامه پسند هستیم.

 مؤسس، مدیریت و طلاب حوزه علمیه امام مهدی(عج)/958/د102/ع

ارسال نظرات