۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۴۰۷۹۳
با برپایی راهپیمایی؛

مردم اهواز انزجار خود را از انتشار فیلم توهین آمیز ابراز کردند

خبرگزاری رسا ـ مردم اهواز و وبه ویژه اصناف و بازاریان اهوازی با برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز این عمل بی شرمانه دشمنان اسلام نسبت به پیامبر رحمت(ص) را محکوم و خواستار شدند که عاملان این فیلم به سزای اعمالشان برسند.
راهپيمايي بازاريان اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ظهر امروز در راهپیمایی اعتراض آمیز اصناف و بازاریان اهواز در بازار بزرگ امام خمینی(ره) این شهر توهین به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) و مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

در این مراسم که با حضور مسؤولان استانی و لشکری برگزار شد بازاریان با مشت های گره کرده انزجار خود را از این عمل خصمانه دشمنان اسلام و سکوت کنندگان در این باره ابراز کردند.

این راهپیمایی در حالی برگزار شد که هوای شرجی و طاقت فرسای اهواز مانع آن نشد که مردم دست از اعتراض نسبت به انتشار فیلم توهین آمیز بردارند.

براساس این گزارش در پایان این مراسم اعتراض کنندگان در مسجد آیت الله جزایری اهواز مستقر و یکی از حضار بیانیه ای در محکومیت اقدام آمریکایی، صهیونیستی قرائت کرد.

گفتنی است، فیلم توهین آمیز به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص) و مقدسات اسلام به تهیه کنندگی و کارگردانی «سم باسیل» یک شخص تبعه اسرائیلی- آمریکایی در 120 دقیقه ساخته شد که حامی مالی این فیلم رژیم صهیونیستی بوده است./9458/پ203/ب

ارسال نظرات