۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۴۱۱۹۷

مرکز مشاوره دینی حوزه علمیه خواهران آمل راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) آمل از راه اندازی مرکز مشاوره دینی در این حوزه خبر داد.
مرکز ملي پاسخگويي به سوالات ديني

کبری مهربان، مدیر حوزه علمیه حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که مرکز مشاوره دینی و پاسخ به سؤالات شرعی در این حوزه راه اندازی شد، گفت: این مرکز آماده پاسخ گویی حضوری و تلفنی به شهروندان خواهر پیرامون مسائل اعتقادی و دینی است.

 

وی با اشاره به این که مرکز مشاوره دینی در محل حوزه علمیه حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل مشغول به فعالیت است، خاطرنشان کرد: درصدد هستیم تا گستره کاری و کیفی سازی لازم را به منظور ارتقای توان این مرکز انجام دهیم که نیازمند برنامه ریزی و سازماندهی منسجم است.

 

خانم مهربان با بیان این که یکی از سیاست های این حوزه علمیه همراهی با دیگر نهادهای فرهنگی و دینی است، گفت:  حوزه  علمیه فاطمه الزهرا (س) آمل در همه بخش های فرهنگی شهرستان جریان داشته و در طول فعالیت های آن قرار دارد.

 

وی با تاکید بر این که حوزه های علمیه پیشگامان مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند، یادآور شد: حوزه علمیه حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل به عنوان یک مجموعه فرهنگی مهم در کنار فعالیت های خود، نیازهای سایر بخش های فرهنگی جامعه را در اموری چون تربیت نیرو تأمین می کنند.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل، حوزه و روحانیت را پیش قراولان اصلی ترویج اندیشه های ناب دینی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت آگاه همواره در مسیر تقویت اسلام ناب گام برداشته است.

 

مهربان  با تاکید بر این که مبلغان دینی باید بر اساس نیازهای زمان پاسخگوی نسل جوان باشند، بیان داشت: امروز پاسخگویی به شبهاتی که دشمنان در جامعه اسلامی مطرح کردند یکی از وظایف مهم روحانیت است.

 

وی با بیان این که حوزه های علمیه می تواند نقش بسیار مهمی در معرفت افزایی جامعه داشته باشد، یادآور شد: باید از ظرفیت ارزنده طلاب و روحانیان در راستای ترویج ارزش های ارزنده اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان به بهترین نحو ممکن بهره برداری شود.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل در پایان با اشاره به این که حوزه‌های علمیه در طول تاریخ از جایگاه والایی برخودار بوده‌اند، افزود: حوزه و روحانیت امروز به عنوان ادامه دهندگان مسیر ائمه معصومین(ع) نقش مهمی در ترویج اسلام ناب بر عهده دارند./950/پ202/س

ارسال نظرات