۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۴۳۴۰۲

علمای لبنان اقدام اتحادیه اروپا برای قطع شبکه های ماهوره‏ای ایران را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ علمای جبل عامل لبنان با صدور بیانیه ای اقدام خصمانه و سیاسی اتحادیه اروپا برای قطع نوزده شبکه ماهواره ای ایران از هاتبرد را محکوم کردند.
علماي جبل عامل لبنان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محکومیت اقدام خصمانه اتحادیه اروپا به قطع جریان آزاد اطلاعات از شبکه های ماهواره ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج  کشور همچنان ادامه دارد.


علمای جبل عامل لبنان باصدور بیانیه ای،‌ اقدام مغرضانه اتحادیه اروپا برای قطع شبکه های ماهوره‎ای ایران را از ماهواره هاتبرد محکوم کردند.


در این بیانیه آمده است: این اقدام یک نگرش خصمانه و نژاد پرستانه و نقض روشن آزادی بیان در تمامی قوانین و مقرارت حاکم بر رسانه های بین المللی است.


علمای جبل عامل در این بیانیه آورده اند: متوقف کردن شبکه‎های ماهواره‎ای یک حرکت سیاسی است که دولت آمریکا و  اتحادیه عرب به این وسیله در صدد کوچکتر کردن دایره محاصره بر جمهوری اسلامی ایران است و همچنین نمی خواهند بگذارند که صدای جنایت های دولت آمریکا و متحدانش مخصوصا رژیم صهیونیستی به عالم مخابره شود.


گفتنی است رسانه ها  و روزنامه نگاران مستقل خارجی از جمله  ایتالیایی، سوئیسی، آمریکایی و اتریشی حذف کانال های ایرانی را از ماهواره اروپا، سیاسی دانسته و به شدت از این اقدام انتقاد کردند.

 

آنان تاکید کردند، هدف از قطع شبکه های ایران، جلوگیری از انتشار دیدگاه های مخالف غرب است و این روش همیشگی کشورهای غربی برای اعمال  فشار بر کشورهای دیگر و منزوی کردن آنها از دسترسی مردم خود به اخبار واقعی و حقیقی است./994/ب901/ک

ارسال نظرات